Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «اردیبشت نام دیگر توست» رمانی عاشقانه با محوریت مدافعان حرم توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.به گزارش بلاغ،«اردیبهشت نام دیگر توست»، عاشقانه‌های زن و شوهری را روایت می‌کند که مدتی دور از وطن، با جنگ، ترس‌ و عشق روزگار می‌گذرانند. نویسنده با خلق موقعیتی حساس، سعی کرده تا حدی به اوضاع سامرا در زمان حکومت داعش بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قسمتی از کتاب:
مرد اسلحه‌اش را از روی دوشش برمی‌دارد. می‌گیرد رو به من. حس می‌کنم الان است که محمد از جا برخیزد. با سر اسلحه‌اش پوشیه‌ام را عقب می‌زند. عصبانی می‌شوم. سرم را برمی‌گردانم رو به مامور. نمی‌دانم چه می‌شود که تا این حد شجاع می‌شوم. با تغیر خیره‌خیره نگاهش می‌کنم. او هم با دقت به خال‌های آبی بالای ابرو و زیر چانه‌ام نگاه می‌کند. دوباره چشمان سرمه کشیده‌ام را برانداز می‌کند. زود پوشیه‌ام را می‌کشم روی صورتم. منتظر واکنش مامور هستم. لحظاتی با خودش کلنجار می‌رود و راهش را می‌کشد و به ته هایس می‌رود. ..

اردیبشت نام دیگر تو رمانی عاشقانه با موضوع با موضوع مدافعان حرم است که در قطع رقعی در ۲۰۸ صفحه به قلم زینب بخشایش به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)