Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش و پرورش با اشاره به این که کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار جدی است گفت: اگر به این مسئله اهمیت داده نشود بدون شک در سال‌های آینده با مشکلات و بحران‌های متعددی روبه‌رو می‌شویم. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار جدی است و اگر به این مسئله اهمیت داده نشود بدون شک در سال‌های آینده با مشکلات و بحران‌های متعددی روبه‌رو می‌شویم و باید از روش‌های جایگزین برای رفع مشکل کمبود معلم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که خروجی‌ها و ورودی‌ها در آموزش و پرورش همسانی ندارد بیان کرد: امکان استفاده آموزش و پرورش از ظرفیت معلمانی که قابلیت اشتغال تا 35 سال را دارند اولویت اساسی است و اگر وزارت آموزش و پرورش برای خروجی های خود تدبیری نیندیشد و به دنبال ورودی های جدید نباشد این موضوع نیز به نفع آموزش و پرورش نخواهد بود.

آموزش و پرورش از تبدیل شدن فضای آموزشی به فضای بازی‌های سیاسی جلوگیری کندکردستان| آخرین وضعیت حوزه عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان شهرستان مریوان و سروآباد + فیلمقرائت گزارش کمیسیون آموزش مجلس درباره حادثه دانشگاه علوم تحقیقات

سخنگوی کمیسیون آموزش و پرورش با انتقاد از عدم رفع مطالبات فرهنگیان بیان کرد: متاسفانه این مسئله سبب دلسردی آنان از ادامه کار می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده شود تا از بازنشستگی معلمان نیز جلوگیری به عمل آید.

میرزاده اظهار کرد: باید از ظرفیت تربیتی و آموزشی معلمان بازنشسته نیز استفاده کرد؛ البته به شرط اینکه رضایتمندی آنها جلب شده و همچنین معلمان برای ماندن در آموزش و پرورش ترغیب شوند که این موضوع نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی و همکاری و تعامل مسئولان است.

وی تصریح کرد: اهمیت به این موارد با توجه به تقویت و رفع مشکلات سیستم آموزشی اولویت اساسی است و درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مشکلات پیش رو را رفع کرده و به تمامی اهداف خود دست یابیم که تعامل و همکاری در این راستا اولویت اساسی است.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد