Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید با سودجویان و متخلفین اقتصادی به جدّ برخورد کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان جدید مرکز استان کردستان که با حضور دادستان کشور در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: جلسه یک جلسه مسئولیت‌پذیری و در عین حال یک جلسه تکریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلی که هرگز فراموش نمی‌شود و برای هیچ کس استثناءپذیر نیست، این نکته است که زمان به سرعت در حال گذر است و همه چیز ادغام می‌شود و تنها چیزی که باقی می‌ماند وجه الله و خدایی بودن است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اساس کار دستگاه قضا عدالت است، گفت: امر به عدالت به زیبایی در قرآن توصیف شده و عدل را نزدیکترین چیز به تقوا عنوان کرده است.

وی با ذکر یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: امنیت و آسایش کنونی ما در سایه خون این عزیزان و شهیدان شاخصی از جمله شهیدبهشتی شکل گرفته است.

حسینی‌شاهرودی با تأکید بر اینکه تمامی مسئولان باید هوشیار، آگاه و امانت‌دار خوبی باشند، ادامه داد: این موضوع مسئله کلیدی است که همگی باید بدان متعهد باشند.

متخلفان اقتصادی در کرمانشاه 130 میلیارد ریال جریمه شدندمتخلفان اقتصادی در لرستان 146 میلیارد ریال جریمه شدندرئیس قوه‌ قضائیه: با متعرضان به حریم خصوصی و امنیت اخلاقی برخورد جدی می‌کنیم

وی با اذعان به اینکه در گام دوم انقلاب باید تمرکز بر استقرار دستورات اسلام در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: به‌محض اینکه احساس کردید اختلافی در بین زوج‌های جوان پیش آید، خانواده‌ها سریعاٌ ورود کرده و مشکلات را حل و فصل ککنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، دلیل این امر را اینگونه توضیح داد: خانواده‌ها محضر قضایی است که قاضیان آن افراد دلسوز و مهربانی هستند که خیرخواه فرزندانشان هستند.

وی با گریز به وضعیت سودجویان و متخلفین اقتصادی، گفت: باید با این افراد به جدّ برخورد کرد و تمام اموال این افراد مصادره شده و بعد اثبات کنند که کدام مال خودشان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با درخواست اینکه زندان‌ها کاهش یاید، خاطرنشان کرد: نقش دادگستری و دستگاه قضا در رفع و مدیریت مشکلات و چالش‌های اجتماعی بی‌بدیل است.

حسینی‌شاهرودی در پایان با بیان اینکه همفکری و همکاری پیش زمینه فعالیت مسئولان باشد، یادآور شد: باید با تکیه بر وحدت رویه شکل گرفته، زمینه پیشرفت کردستان و تبدیل آن به یک استان نمونه در تمام حوزه‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان