Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@00:13:12 GMT

گل محمدی از پرسپولیس دور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۳۶۹

بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس شایعه حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او مطرح شد. گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده پیش از این در یک نیم‌ فصل هدایت سرخ‌پوشان را در اختیار داشت. 

اخبار ورزشی- این در حالی است که فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو که این روزها در برزیل حضور دارد در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس قویاً اعلام کرد اجازه جدایی به گل‌محمدی نمی‌دهد و او فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر به دلیل برخی اتفاقات رخ داده گل‌محمدی هم  از اتفاقات رخ داده راضی نیست و اعلام کرده که از این به بعد همه تمرکز خود را برای موفقیت پدیده شهر خودرو خواهد گذاشت و با این حساب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد جدی‌ترین گزینه جانشینی برانکو از نیمکت پرسپولیس بسیار دور شد. 

مذاکره با گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده باعث ناراحتی مسئولان این باشگاه مشهدی هم شده چرا که آنها معتقدند مسئولان پرسپولیس نباید برای تقویت تیم خود به دنبال تضعیف تیم دیگری باشند. در این بین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد داشت با توجه به محبوبیت گل‌محمدی بین هواداران پرسپولیس با استفاده از نام او شرایط را بهتر کند اما اتفاقات رخ داده باعث شده تا گل‌محمدی و پرسپولیس در دورترین نقطه نسبت به یکدیگر قرار بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی سرمربی پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم

صفحه رسمی آرسنال واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار مقابل چلسی را منتشر کرده است.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز