Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان به برنامه شبکه خبر درباره حادثه خمام اشاره کرد و گفت: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با رئیس، شورای معاونین و شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت تاسیس این سازمان به فرمان امام(ره) در یکم تیرماه سال ۱۳۶۰ اظهار کرد: ایام الله تشکیل تبلیغات اسلامی را تبریک می‌گویم و از تلاش‌های خاموش و پنهان کارکنان این سازمان قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی پنهان، ناشناحته و گسترده است؛ ضمن اینکه مورد توجه مسئولان واقع نمی شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تنها جایی که در نظام اسلامی سرمایه گذاری نمی شود و یا سرمایه گذاری در آن نادر بوده تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: صمیمانه قدردان تلاش‌های متولیان سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و فعالیت های انجام شده را درک می کنیم.

آیت الله فلاحتی، خواستار وجود رابطی برای رسیدگی به امور روحانیون در مناطق مختلف گیلان شد و بیان کرد: توجه به روحانیون و خانواده آنها که در نقاط دور و نزدیک به تبلیغ دین خدا می پردازند، حائز اهمیت است.

وی بر فعالیت با اخلاص روحانیون و مبلغان تاکید کرد و گفت: خدای متعال به افراد صادق در کار کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور مبلغان در روستاهای مناطق مختلف استان، روحانیون با امواج توفنده دشمنان مواجه هستند و باید پاسخگوی این شبهات باشند.

آیت الله فلاحتی، مطالعه مستمر را راهکار پاسخگویی روحانیون به شبهات عنوان کرد و یادآور شد: در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردیم ایشان بر مطالعه مستمر روحانیون اصرار داشتند.

وی با بیان اینکه کوتاه سخن گفتن در خطبه ها از توصیه های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رمز موفقیت یک طلبه در روزگار ما کوتاه سخن گفتن است.

امام جمعه رشت به ماجرای ضرب و شتم بانوی محجبه در خمام اشاره کرد و افزود: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر توجه به جوانان و نوجوانان، بیان کرد: ما می‌خواهیم همه مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی‌های گیلان در کلاس‌های آموزش شرکت کنند تا شیوه‌های نوین تربیت اسلامی برای آنها بیان شود.

اجرای طرح حمایت از فعالیت های فرهنگی در سواحل گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور به تشکیل هیات های مذهبی در تمام شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: تعداد ۲ هزار و ۱۰۷ هیات مذهبی در گیلان شناسایی شده است.

حجت الاسلام سعید مهدوی از اجرای طرح حمایت از فعالیت های فرهنگی در سواحل گیلان خبر داد و بیان کرد: به زودی طرحی که مربوط به سواحل است در شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می شود تا بتوانیم با کمک مسئولان این وضعیت را مدیریت کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام جمعه جوانان و نوجوانان خانواده مقام معظم رهبری نظام اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سپیدان ابتدا با اشاره به مقام شهید مطهری و روز معلم بیان کرد: قطعاً کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی‌دانند یکسان نیستند و عالم بر غیرعالم برتری دارد و یکی از ملاک‌ها و معیارهای وزن انسان‌ها و ارزش انسان‌ها علم آنها است.

امام جمعه سپیدان گفت: علما و مراجع معلم هستند. پدر و مادر نیز معلم هستند و معلم‌های فراوانی هم از جنبه تربیتی و هم از نظر سواد و علم داریم اما علم نورانی و حقیقی آن است که انسان را به توحید و تفکر و فطرت رهنمون کند و اگر علم نورانیت نیاورد جهل و بدل علم است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام بر دست پینه بسته کارگر بوسه زد و فرمود که این دست (دست پینه بسته کارگر) را هیچ وقت آتش جهنم لمس نخواهد کرد افزود: جامعه کارگری کشورمان قشری متدین و انقلابی است که هم در شکل‌گیری انقلاب و هم در حمایت و ادامه انقلاب نقشی سازنده داشته و دارد و حمایت از کارگران نیز در بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته و قابل مقایسه با قبل نیست.

خطیب جمعه سپیدان با بیان اینکه از حلال‌ترین کسب‌ها کسب کارگری است افزود: با این حال کارگران همچنان به حمایت‌های بیشتر از جمله بیمه‌ها، خدمات درمانی اختصاصی، قوانین حمایتی بیشتر و قوانین حمایت از خانواده نیاز دارند.

وی افزود: در شهرستان سپیدان اداره کار و تعاون و رفاه در زمینه حمایت از کارگران در جد توان فعال و زحمتکش و مدافع حقوق کارگران است و با توجه به شعار سال با حمایت از کارگران قطعاً تحقق شعار بیشتر خواهد بود.

افروغی افزود: نیروی انتظامی طبق قانون با بد حجابی برخورد می‌کند که جای تشکر دارد البته باید این نوع عمل خوب را چند وجهی دید و مراقب بود.

وی گفت: زن و حجاب و خانواده تبدیل به نقطه تلاقی و رویارویی دو تمدن غرب و اسلام شده زیرا زنی که در انقلاب صنعتی و به نام آزادی اسیر دست هوسبازان شده و از جایگاه اصلی خود محروم شده در برابر زنی قرار دارد که از خانواده‌ای پر از مهر و عاطفه همراه با رشد علمی و معنوی و حضور اجتماعی برخوردار است.

امام جمعه سپیدان گفت: در دفاع از زن و حجاب هم کار فرهنگی و هم کار انتظامی و هم امر به معروف به شیوه‌های صحیح همه لازم و ضروری است.

کد خبر 6089211

دیگر خبرها

  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات