Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:40:16 GMT

سقوط پژو پارس به دره 80 متری

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۵۰۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ "رمضان الهوردیان" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده فرعی روستای "شیخدرآباد"، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه پژو پارس به درّه 80 متری سقوط کرده و متأسفانه در اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان جان خود را از دست دادند و سرنشین دیگر نیز به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه "میانه – زنجان" عدم توانایی در کنترل خودرو به دلیل بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه، از سوی راننده اعلام شده است؛ از رانندگان درخواست کرد: هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پژو پلیس راه جاده خستگی و خواب آلودگی مرکز فوریت های پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی از دستگیری یکی از اوباش تحت تعقیب در ملارد خبر داد.

نورمحمدی با بیان اینکه این اوباش که تحت تعقیب پلیس قرار داشته در منطقه «خوشنام» شهرستان ملارد دستگیر شده است اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در این پرونده متهم را در یکی از مناطق صفادشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی، شرور و اوباش تحت تعقیب را در مخفیگاهش در صفادشت دستگیر کردند.

وی افزود: اوباش دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی‌بر شرارت با سلاح سرد اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6095090

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد