Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت: اعتبار آسفالت معابر در سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان است که این عدد در سال گذشته فقط ۱۲۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز(۲۹ خرداد) در مراسم آغاز بهسازی سه میلیون و ششتصد هزار متر آسفالت مشهد با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار و شورای شهر مشهد آسفالت معابر بود که در این راستا شهردار خواستار بررسی وضعیت آسفالت معابر شهر شد که این کار انجام و شناسنامه‌ای ۵ ساله از وضعیت آسفالت معابر شهر تهیه شد، گفت:در ادامه نیز کمیته‌ای تشکیل و شاخص‌های کیفیت آسفالت معابر تعریف شد که براساس آن ۷ میلیون مترمربع از آسفالت معابر شهر مشهد مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد:این موضوع به شهردار مشهد اعلام و سپس به شورای شهر برده شد که با موافقت شورای شهر امسال ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر مشهد در نظر گرفته شد که دو برابر اعتبار سال گذشته است.

 

کاظمی با اشاره به اینکه در راستای افزایش سرعت در اجرای کار، ۸ اکیپ، عملیات بهسازی و آسفالت معابر مشهد را براساس اولویت‌بندی‌های انجام شده آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: از ۲۲۰ میلیارد تومان اعتباری که برای آسفالت معابر در سال جاری در نظر گرفته شده ۸۰ میلیارد تومان را در اختیار مناطق برای لکه‌گیری و آسفالت معابر قرار داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه از ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده نیز ۷۵ درصد آن صرف خرید آسفالت و ۲۵ درصد هزینه اجرا خواهد شد، افزود:با توجه به کیفیت و مواد اولیه به کار گرفته شده در نوع آسفالت ضخامت آسفالت کمتر اما کیفیت آن بیشتر است و بر این اساس می‌توانیم سطوح بیشتری از معابر شهر را که نیاز به آسفالت دارند، تحت پوشش قرار دهیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز بیرجند مجلس شبستان بیرجند روزنامه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اردبیل ایلام کانون های مساجد بهسازی آسفالت آغاز عملیات اجرایی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، حسن عبدالله‌زاده در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به مناسبت بزرگداشت روز معلم مراسم تجلیل از مربیان شاغل و بازنشسته بهورزی استان برگزار شد که زحمات بسیاری در حوزه سلامت به‌خصوص در مناطق محروم، کم برخوردار و صعب‌العبور داشتند و همه ما قدردان زحمات ۳۰ ساله این عزیزان هستیم و با افتخار دست این مربیان عزیز را در هفته بزرگداشت مقام معلم می‌بوسیم.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاغل هستند و حداقل ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضعیت ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

عبدالله زاده با تاکید بر اینکه ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن ماه سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند و این افراد بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری خواهند شد، گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در طی ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در سطح کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی جهت به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین گردد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این ۱۵۰ نیرویی که در آزمون بعدی جذب خواهند شد پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی به‌کارگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد