Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم گفت: فاز نخست شهرک تخصصی کفش و دمپایی ماشینی قم تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، دستگاه‌های خدمات رسان زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی قم فقط یک هفته مهلت دارد تا وضعیت تمدید پروانه واحدهای مهمان‌پذیر استان را تعیین تکلیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مزیت‌های نسبی صنعت کفش در قم افزود: خوشه کفش یکی از امیدبخش‌ترین بخش‌های اقتصادی استان بوده و باید برای تامین مواد اولیه آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم ادامه داد: فاز نخست شهرک تخصصی کفش و دمپایی ماشینی قم تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، دستگاه‌های خدمات رسان زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

غضنفری با انتقاد از رویه برخی مدیران استانی ابراز کرد: مدیران به‌جای برخوردهای تقابل جویانه مشکلات و اختلافات خود را از مسیر گفت‌وگو و قانون برطرف کنند، مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای تمام دستگاه‌های عضو لازم‌الاجرا است.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات برق واحدهای صنعتی استان با توافقنامه برق منطقه‌ای تهران و وزارت نیرو در آینده نزدیک حل‌شده و از بروز خاموشی در واحدهای تولیدی جلوگیری می‌شود.

ایجاد زون تخصصی تولید کفش در قم برای 6 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کندزون تخصصی تولید کفش در استان قم احداث می‌شود94 درصد کفش‌های زنانه بازار همدان از تولیدات بومی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: 377 میلیارد تومان برای تامین برق در شهرک‌های صنعتی استان اعتبار نیاز است، نیاز استان به تامین برق در نگاه کلی بیش از 700 میلیارد تومان است.

غضنفری ادامه داد: کشاورزان الگوهای اصلی و واقعی اقتصاد مقاومتی هستند که تولیدات آن‌ها بیش از مصرفشان است، امهال وام‌های کشاورزان باید باقدرت در استان دنبال شود.

وی تأکید کرد: محصولات صادرات محور استان در چتر حمایتی قرار می‌گیرند، بارونق صادرات بخش مهمی از مشکلات ارزی و معضل بیکاری از بین می‌رود.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد