Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن حامیان فتنه از دولت بر دستاویز قرار گرفتن مشکلات معیشتی برای فتنه جدید تصریح کرد که رهبر معظم انقلاب پیشتر هشدار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به سالروز بیانات حکیمانه رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد سال 88 و تاکید بر خط قرمز بودن فتنه، اظهار داشت: عموما فتنه از داخل آغاز می شود و فتنه گران به دنبال براندازی نرم هستند و البته گاهی از نرم گذشته و به کف خیابان ها کشیده می شود همچون فتنه 88 یعنی فتنه گران و سران آن جز به براندازی نظام به چیزی فکر نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این افراد فکر می کنند که اگر نظام دچار آسیب شود آنها در راس قرار می گیرند در حالی که اگر دشمن سیطره یابد به صغیر و کبیر، کاذب و صادق و به کسانی که در برابر آن ها جهادگرانه ایستادگی کردند یا نکردند رحم نمی کند و فتنه گران هم زیر چکمه های دشمن له می شود.


این نماینده مجلس با برشمردن ابعاد سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی فتنه ٨٨ افزود: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده بصیر جامعه اسلامی هشدارهایی را داده بودند اما برخی مسئولان خود را به خواب زدند و برخی هم در دامن فتنه افتادند و آن خسارتها را در سال 88 به بار آوردند که خیانتی نابخشودنی و جرمی بزرگ بود و هنوز اثرات این خیانت در جامعه مشخص است لذا همه پیروان ولایت و آنها که خود را پرچم داران ولایت می دانند نباید فتنه 88 را فراموش کنند و باید در راستای انتقال این خیانتها به نسل های بعد تلاش کنند و به فرزندان خود بگویند که عده ای خائن خواستند نظام را به چالش و سقوط بکشانند و این رهبری انقلاب بود با بصیرت و درایت خود کشور را حفظ کرد در عین اینکه چندین ماه کشور در آتش فتنه می سوخت و هزینه ها و مشکلات زیادی به کشور تحمیل شد.


حجت الاسلام حسینی کیا گفت: جریان فتنه نباید فراموش شود بلکه باید تدابیر رهبری دیده شود و از آنها درس بگیریم اگر در فتنه ها درست عمل نکنیم به بلای سایر کشورها مبتلا می شویم و در این میان بزرگترین درس به همگان این است اگر پشت ولایت فقیه بصیر باشیم صدها فتنه خنثی هم که باشد خنثی می شود همان گونه که امروزه دور تا دور این کشور آتش است ولی در کمال امنیت و آسایش، این ملت به دلیل داشتن کشتی بان بصیر در ساحل امن نشسته است.


وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد کشور را دچار بن بست کند و نشان دهد که مشکلات معیشتی مردم هیچ راه حل داخلی ندارد و مردم را از نظام مایوس کند عنوان کرد: مشکلات اقتصادی هم قابل حل شدن است و باید برای آن برنامه ریزی کرد باید بصیرت به خرج داد زیرا امروز دشمن می خواهد با مشکلات اقصادی ما را به حاشیه ببرد و در تلاش برای افزایش مسائل فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی و سیطره خود در فضای حقیقی و مجازی است لذا باید تمام ولایتمردان افسران جنگ درمقابل دشمن باشند و با عبرت از گذشته آینده را درست ترسیم کنیم و پشت سر رهبر انقلاب گام برداریم.


حجت الاسلام حسینی کیا با بازخوانی فتنه های 10 ساله در جمهوری اسلامی گفت: فتنه گران دنبال براندازی بودند و زمانی که موفق نشدند هر روز ورقی از این براندازی را رقم زدند یک روز فتنه، یک روز تحریم و... لذا در جریان فتنه بصیرت بالایی می طلبد تا بدانیم فتنه گران دست از فتنه برنمی دارند و به مصداق آیه قرآن ذات آنها خراب است و درصدد ضربه به نظام هستند اما به لطف خدا و رهبری انقلاب تاکنون راه به جایی نبرده اند امیدواریم این نظام به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) برسد.


وی درباره نقش دولتمردان فعلی و حامیان دولت در فتنه ٨٨ که با کنار هم قرار دادن ناکارامدیهای دولت فعلی و فتنه گری نشان می دهد برای این جریان نه امنیت مردم اهمیت دارد و نه معیشت آنها افزود: قطعا بسیاری از دولتمردان کنونی در جریان فتنه نقش نداشتند و آن را محکوم کردند البته افراد محدودی هستند که باید دولت از این افراد پاک شود و آن ها را کنار بگذارد تا شائبه حضور آنها در دولت تقویت نشود زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید است و اگر کسی بخواهد از فتنه گران حمایت کند به خون شهدا خیانت کرده و در این میان بعید است کسی به نظام و انقلاب پایبند باشد و بخواهد به خون شهدا خیانت کند قطعا چنین فردی که خیانت کند تعصب دینی و ملی ندارد و خودفروخته است بنابراین همه موظف به دفاع از نظام و مملکت هستیم و باید در برابر تمام جریاناتی که برای از سوی دشمنان داخلی و خارجی برای براندازی نظام طراحی می شود محکم بایستیم قطعا دولتمردان نیز خط خود را از فتنه گران جدا کرده اند و خواهند کرد و اگر موردی باشد دولت باید سریعا اعلام برائت کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت

شرکت فرابورس ایران از الزامی شدن «استقرار حاکمیت شرکتی» به عنوان شرط پذیرش شرکت‌ها در فرابورس خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در خصوص الزام تکمیل فرم های بررسی نظام حاکمیت شرکتی برای شرکت های متقاضی پذیرش به اطلاع کلیه مشاوران محترم پذیرش می‌رساند با توجه به مصوبه شماره2-379مورخ 23/12/1402 هیات مدیره محترم فرابورس ایران در خصوص متقاضیان پذیرش در بازارهای اول، دوم و نوآفرین فرابورس ایران و با عنایت به بند 6 ماده 23 مکرر 1 دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران، مشاوران پذیرش موظفند مطابق با چارچوب مصوب درقسمت فرم های پذیرش مندرج در سایت فرابورس ایران (www.ifb.ir) "گزارش ریسک و حاکمیت شرکتی" اشخاص متقاضی پذیرش را در مقطع بارگذاری اطلاعات در سامانه فراسا ارائه دهند.

در این راستا، مدیرعامل فرابورس هم مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته محمدعلی شیرازی، شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست