Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان گفت: این هفته فرصتی مغتنم برای افشاگری چهره واقعی قدرت‌های استکباری مدّعی حقوق بشر است. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در خراسان جنوبی اظهار داشت: متاسفانه آمریکای جنایتکار که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است دم از حقوق بشر می‌زند و در پشت این نقاب، هولناک‌ترین جنایت‌ها را در سطح جهان مرتکب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دامنه جنایات آمریکا در سطح خاورمیانه و کل جهان و حتی بر سر مردم خودشان گستره دارد و با نگاهی به تاریخ آمریکا می‌توان به جنایات بزرگ آمریکا پی برد.

وی بیان کرد: جنگ ویتنام، کشتار وسیع سرخپوستان آمریکا، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند داعش و منافقین، حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، حمایت از کشتار مسلمانان تنها بخشی از این جنایات است.

هفته آینده؛ قرائت گزارش کمیسیون امنیت درباره حقوق بشر آمریکایی در مجلسکاشان|حقوق بشر آمریکایی ادعایی است که واقعیت نداردزهره الهیان:  دستگیری "مرضیه هاشمی" نمادی از حقوق بشر آمریکایی است

ملایی افزود: جنایات آمریکا علیه مردم ایران نیز سابقه‌ای دیرینه دارد، کودتای 28 مرداد، حمایت از حکومت استبدادی شاه، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه، حمایت از کروهک‌های برانداز و منافقین و تحریم و تهدید علیه مردم ایران نمونه‌ای از اقدامات خصمانه آمریکاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ضرورت دارد اینگونه حوادث و جنایات با روشنگری برای نسل جوان و نوجوان بیان شود تا چهره واقعی آمریکا برای همگان مشخص شود.

وی ادامه داد: با تاکید مقام معظم رهبری و با توجه به حوادثی که در بازه زمانی 6 لغایت 12 تیرماه اتفاق افتاده است  این هفته تحت عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که فرصتی مغتنم برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت‌های استکباری مدّعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار است.

ملایی، سوء‌قصد نافرجام به حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در 6 تیرماه 1360 توسط گروهک تروریستی فرقان، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیرماه 1360 توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق در هشتم تیرماه سال 1366 و شهادت 110 نفر و مجروح شدن پنج هزار تن، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در هشتم تیر ماه 1360 را از جمله اتفاقات این هفته برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد در 11 تیرماه 1361 توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن هواپیما (66 کودک زیر 13 سال، 53 زن و 46 تن از تبعه کشورهای خارجی) شد از اتفاقات مهم این هفته برشمرد.

ملایی تصریح کرد: برگزاری مراسم محوری ویژه این هفته در سطح استان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان شیمیایی، برگزاری نمایشگاه پوستر، عکس و گرافیک، اکران فیلم‌های ضد آمریکایی، برگزاری شب شعرو خاطره و سخنرانی و جلسات بصیرتی در هیئت، مساجد و قبل از خطبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته  بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند

قناعت استاندار خراسان جنوبی در خصوص دیدار خود با مسعود شکیبایی فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محور‌های مواصلاتی در زمینه ارتقای ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او افزود: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باند‌های دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

قناعت با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار کرد: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باند‌های دوم، محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باند‌های دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باند‌های دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاتر‌ها و ماده ۵۶ در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید

 انجام ۲۷۰ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای خراسان جنوبی

او تصریح کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باند‌های دوم استان داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه بود، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باند‌های دوم و طرح‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند