Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:37:07 GMT

پمپ تصفیه استخر را از پایا گسترش خرید کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۵۴۳

پمپ تصفیه استخر را از پایا گسترش خرید کنید

تجهیزات استخر همان قطعات و ابزارآلاتی هستند که شما در ساخت انواع استخر باید به کار ببرید. البته تجهیزات استخر شامل انواع نمونه‌های بسیار زیادی است که به کار بردن آن‌ها در ساخت هر استخری الزامی نیست؛ اما اینکه شما کدام تجهیزات را باید به کار ببرید و کدام یک نیاز نیست، بسته به نوع استخر شما و کاربرد آن متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پمپ خوب، اندازه استخر، نوع کاربردی استخر، مکان، تعداد افراد و مقدار زمان مورد استفاده از عواملی هستند که بر خرید تجهیزات استخر تأثیرگذار می‌باشند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان نماینده فروش انواع تجهیزات استخری مانند پمپ تصفیه استخر، کلرزن استخر، دیگ بخار سونا و دیگر تجهیزات جانبی استخر می‌باشد.

انواع تجهیزات استخر

۱- فیلتر

فیلترها جزو مهم‌ترین و الزامی‌ترین قطعاتی هستند که شما باید در فهرست تجهیزات استخر خود قرار دهید. آب اول از همه از فیلتر عبور کرده تا تمیز شود و سپس وارد آن می‌شود. همین فیلترها از نمونه تجهیزات استخر هستند که نقش مهمی در فرآیند حذف آلایندگی آب‌ها دارند. انواع فیلتر استخر شامل موارد زیر است:

۲- پمپ تصفیه استخر

اولین دستگاهی که شما در خرید تجهیزات استخر به آن توجه کنید، پمپ تصفیه استخر است. این دستگاه را قلب استخر می‌نامند. با اینکه افراد قبل از ورود دوش می‌گیرند؛ اما حداقل چربی روی بدن آن‌ها از بین نمی‌رود، برای اینکه بیشتر بدن خود را آب می‌کشند تا اینکه تمیز کنند. ورود شناگران با بدن‌های نسبتاً کثیف باعث آلودگی آب می‌شود که باید این آلودگی هرچه سریع از داخل آب استخر خارج شود. این وظیفه بر عهده پمپ تصفیه استخر است. از معروف‌ترین برندهای پمپ استخر، پمپ استخری پنتاکس است.

پمپ تصفیه استخر، آب را به درون خود کشانده و پس از عبور از پالایه‌های مخصوص آن را تصفیه کرده و مجدداً به درون استخر باز می‌گرداند. پمپ تصفیه استخر به دو دسته کلی زیر تقسیم می‌شود:

- پمپ تک سرعته

از ارزان‌ترین پمپ‌های موجود در بازار که البته هزینه تعمیر و نگهداری بالایی دارند. استفاده از این نوع پمپ‌ها کاربرد مخصوص به خود را دارد و بیشتر برای مکان‌هایی باید به کار گرفته شود که سرعت بالا کارکرد مدنظر است. از معایب این نوع پمپ مصرف انرژی بسیار بالای آن است.

- پمپ دو سرعته

از پمپ‌های پرکاربرد در مکان‌ها مختلف که مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به قبلی دارند. پمپ دو سرعته دارای یک سرعت در جهت خالی کردن و سرعت دیگری به منظور ایجاد گردش آب است. از مزیت‌های این تجهیزات استخر شامل هزینه پایین در نگهداری، کاهش ساییدگی، کاهش صدای کارکرد، افزایش زمان گردش آب، کاهش زمان راکد ماندن آب و ترکیب بهینه مواد است.

کلرزن استخر

کلرزن استخر یکی از کوچک‌ترین تجهیزات استخر است که نقش بسیاری مهمی در تمیز و تصفیه کردن آب استخر ایفا می‌کند. در واقع کلرزن از تجهیزات استخر است که برای ضدعفونی کردن آب استخر به کار گرفته می‌شود.

کلرزن ها به دو صورت دستی و خودکار در بازار وجود دارد. البته امروز بیشتر نوع خودکار آن استفاده می‌شود و به یک ابزار لازم برای هر استخری به ویژه استخرهای ورزشی تبدیل شده است.

چرا باید کلرزن استخر خریداری کنیم؟

استفاده از کلرزن استخر در استخرهای عمومی و مکان‌هایی که در آن مسابقات ورزشی انجام می‌شود، ضروری است. کلرزن در کنار فیلتر باعث تمیز کردن و حذف آلایندگی‌های آب می‌شود و از این رو حداقل به شما این تضمین می‌دهد که آب موجود در استخر کاملاً تمیز و بدون هیچ‌گونه مشکلی خواهد بود. دلایلی که باید از کلرزن استخر استفاده کنیم، شامل:

- باعث ضدعفونی کردن و از بین بردن انواع باکتری مضر می‌شود.

- باعث توزیع یکسان و یکنواخت کلر در سطح آب استخر می‌شود.

- هیچ ماده سمی در آن به کار نرفته است.

- هیچ‌گونه آسیبی به سطح پوست نمی‌رساند.

از آنجا که فعالیت‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود، آب استخر همیشه تمیز خواهد بود و دیگر نگرانی بابت این مسئله وجود نخواهد داشت.

انواع کلرزن استخر

۱- کلرزن شناور

کلرزن شناور از ساده‌ترین تجهیزات استخر هستند. کلرزن شناور دارای یک محفظه پلاستیکی که سه قرص مخصوص درون آن قرار گرفته و سپس روی سطح آب شناور می‌شود. آب از درون این محفظه عبور کرده و باعث حل شدن قرص می‌شود. سپس قرص‌های حل شده همان‌طور که دستگاه روی آب شناور است، با آب ترکیب می‌شود. شاید در ظاهر این دستگاه خیلی کوچک باشد؛ اما به کار بردن چند مورد می‌تواند به راحتی باعث تمیز شدن آب استخر شما شود.

۲- کلرزن خطی

کلرزن خطی برخلاف کلرزن شناور بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کلرزن بیشتر در مجتمع‌های ورزشی به کار گرفته می‌شود. در این نوع کلرزن، یک دستگاه محفظه‌ای بزرگ قرار دارد که آب از طریق لوله از درون دستگاه عبور می‌کند. در واقع ابتدا آب وارد فیلتر و سپس هیتر می‌شود و در مرحله آخر کلرزن خطی را باید رد کند که در اینجا همانند قبلی یک تا سه قرص چند اینچی وجود دارد.

یکی دیگر از پرکاربردترین تجهیزات استخر هیتر سونا خشک می‌باشد. برای خرید هیتر سونا خشک با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش تماس بگیرید. هیتر سونا خشک از تجهیزات اساسی سونا می‌باشد. در هیتر سونای قسمت‌هایی وجود دارند که روی آن تعدادی سنگ قرار می‌گیرد و با داغ شدن آنها هوای سونا به تدریج گرم می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

 یاسر اکبریان  اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل نهایی کار می‌باشد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می‌شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره‌مند شده اند و مابقی طرح‌ها نیز طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت‌های تامین آب و بالا بردن ظرفیت‌های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن‌ها تصفیه خانه‌های فاضلاب در پنج شهرستان استان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده و حمایت‌های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می‌شود سرعت ساخت این تصفیه خانه‌ها افزایش یابد.

اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن‌ها نیز از همه ظرفیت‌های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص‌های بخش فاضلاب ارتقا یابد.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • این دانه خون را تصفیه و سرفه را درمان می کند
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد