Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@13:42:45 GMT

پیش بینی باران و رعد و برق در نیمه شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۵۷۱

پیش بینی باران و رعد و برق در نیمه شمالی کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز، فردا و روز جمعه در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس جدیدترین مدل‌های هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق سواحل دریای خزر به ویژه نواحی مرکزی و شرقی مازندران، جنوب غرب گلستان، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در شمال سمنان، شرق استان تهران، برخی نقاط استان‌های البرز، قزوین و برخی نقاط استان‌های واقع در شمالغرب کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رگبار باران گاهی رعد و برقی وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده که در روز جمعه ناپایداری و بارش در شمال آذربایجان‌های شرقی، غربی و اردبیل نسبت به 5 شنبه از شدت بیشتری برخوردار است.

ببینید: عکس/ در انتظار باران عکس/ بارش باران سیل آسا در دامغان

همچنین در بعدازظهر جمعه نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق خواهند بود.

روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی شده است. طی سه روز آینده در برخی مناطق استان‌های شمالشرق، شرق و برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، قم، قزوین، البرز، اصفهان و یزد در برخی ساعات وزش شدید باد گاهی همراه با گرد و خاک خواهند داشت. این وضعیت امروز و فردا در استان‌های خوزستان، بوشهر و ایلام روی می‌دهد.

امروز همچنین در نواحی غربی، مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و روزهای 5 شنبه و جمعه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود که بیشترین ارتفاع موج امشب در مرکز و شرق خلیج‌فارس تا 3 متر پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری بارش باران رعد و برق سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با بیان اینکه تظاهرات دانشجویان و برخورد‌های پلیس با آنان بر شعار‌های مدعیان آزادی و حقوق بشر خط بطلان کشید افزود: ما به این دانشجویان معترض آفرین می‌گوییم و از آنان حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این اعتراضات در واقع نشانه وجود شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است.

امام جمعه گرگان گفت: شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی»، بازی شعار و بازی استعماری بیش نیست و مسایل و مطالبی با این موضوع در واقع با هدف نابود کردن جامعه مطرح می‌شود.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: کار امام صادق (ع) در تاسیس مکتب و تربیت شاگردان در ابعاد مختلف کمتر از کار امام حسین (ع) در قیام عاشورا نبود و آن امام در واقع مکتب و پرچم علوی را حفظ کرد.

منبع:صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها