Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:23:46 GMT

واکنش تند هواداران در واکنش به صحبت‌های تکراری عرب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۸۲۲

واکنش تند هواداران در واکنش به صحبت‌های تکراری عرب

هواداارن ناراضی پرسپولیس در مقابل صحبت‌های تکراری مدیریت این باشگاه واکنش منفی نشان دادند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایرج عرب بعداز چند روز در محل باشگاه پرسپولیس آفتابی شد تا پاسخگوی سؤالات هواداران ناراضی تیمش باشد. موقع حضور او هواداران اعتراض خود را نشان دادند و لیدرهای باشگاه پرسپولیس سعی کردند جو را آرام کرده و شرایطی فراهم کنند تا عرب بتواند صحبت‌های خود را مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه عرب جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس در میان اعتراض‌های شدید هواداران خطاب به آنها گفت: ما براساس مکاتباتی که با برانکو داشتیم از ادامه حضور او در تیم مطمئن بودیم. از این رو همه سعی خود را کردیم تا قبل از موعدی که برانکو برای باشگاه در نظر گرفته طلب وی را بدهیم. حتی برانکو در نامه‌اش از ما خواستار پیش‌قرارداد فصل آینده شد که پول آن را هم فراهم کردیم. از برانکو شماره حساب خواستیم و او هم شماره حساب دخترش را داد که به خاطر تحریم‌ها نتوانستیم پول را به این حساب بریزیم. به این خاطر به برانکو گفتیم حضوری برای دریفات پولش بیاید یا نماینده‌اش را به تهران یا حتی دبی بفرستد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به خاطر سرو صدای و اعتراض هواداران مدام مجبور بود صحبت‌هایش را قطع کند در ادامه در جمع آنها یادآور شد: پول برانکو را قبل از موعد تعیین کرده آماده پرداخت کردیم و پیش قرارداد او هم به خواسته‌اش آماده بود که به یکباره او روز یکشنبه به باشگاه نامه زد و خواستار جدایی از پرسپولیس به صورت دوستانه شد. ما هم در پاسخ اعلام کردیم که شما پیش قرارداد خواسته بودید چه شد که حالا خواستار عدم همکاری هستید.

در ادامه هواداران ناراضی پرسپولیس با سر دادن شعار استعفا استعفا خواستار رفتن عرب از این باشگاه شدند و او هم راهی باشگاه شد.

همچنین دقایقی بعد ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و هواداران ناراضی را از جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس دور کردند.  ضمن اینکه علی علیپور هم به داخل باشگاه رفت تا دیداری با عرب داشته باشد.

چرا حضور گل‌محمدی در پرسپولیس به بن‌بست خورد؟/ احتمال مذاکره مجدد در صورت تغییر مدیریت

 

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از واگذاری مالکیت پرسپولیس اظهار کرد: یک کار غیرممکن پس از قریب به ۴۰ سال مقدور و میسر شد. در این جمع کسی از من با قدمت‌تر در پرسپولیس نباشد، چون سال ۱۳۶۴ به عنوان مدیر یکی از رشته‌ها خدمت می‌کردم و از آن روز می‌شنیدم واگذار می‌کنند، یا می‌فروشند یا به کسی محول می‌کنند. شنیدیم و شنیدیم تا اینکه امروز عملی شد. یکی از کار‌های بزرگی که پس از انقلاب رخ داد امروز واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خیلی به این موضوع پرداخته شد که واگذاری مالکیت انجام نشود مجوز حرفه‌ای به این دو باشگاه نمی‌دهند. قبل از اینکه واگذاری انجام شود بدهی‌های دو باشگاه بود که ایجاد مشکل می‌کرد. با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کردند ولی با واگذاری به غیر از اینکه مشکل مجوز حرفه‌ای در بعد مالکیت رفع می‌شود در بعد مالی هم من بعد مشکلات مرتفع می‌شود. در مسئله مالی برای مدیریت تسهیل می‌شود و دیگر دغدغه مدیرعامل این نخواهد بود که این همه بدهی را از کجا باید بدهم. ان‌شاءالله برنامه‌ریزی کنیم تا قهرمانی آسیا که مغفول مانده برطرف شود و به این مهم هم برسیم.

درویش در مورد اینکه مالکان پرسپولیس با او صحبتی برای ادامه همکاری داشته‌اند، گفت: تازه واگذاری انجام شده و وقت نبوده تا حرفی شده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: ان‌شاءالله بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به آن می‌پردازیم.

درویش در مورد اینکه صحبت از حضور علی دایی در پرسپولیس شده، گفت: گزینه اول ما اوسمار است و پرسپولیس خانه علی دایی است. کرارا با علی دایی در ارتباط هستیم و از او مشورت می‌گیریم. در آخرین صحبتی که با وی شده قصد بازگشت به فوتبال را ندارد. متأسفانه به مسائل مختلفی دامن می‌زدند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار پنج تیم بالای جدول هستند و در سه هفته اخیر در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس سوال می‌کنند، چرا از تیم‌های دیگر سوال نمی‌شود؟ در مورد تمدید قرارداد سرمربی می‌پرند، اما درباره تیم‌های دیگر نمی‌پرسند. چون برنمی‌تابند پرسپولیس روند خوب خود را ادامه دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس