Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:16:17 GMT

زنده ماندن معجزه آسای جوان سبزواری

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۰۶۸

زنده ماندن معجزه آسای جوان سبزواری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جوانی در پی فرو رفتن میخ به ناحیه قفسه سینه اش از شهرستان داورزن به بیمارستان حشمتیه سبزوار منتقل شد. این جوان با کاهش هوشیاری و افت شدید علایم حیاتی به بیمارستان انتقال یافت و به سرعت به اتاق عمل فرستاده وپس از بررسی وضعیت، مشخص شد یک میخ پنج سانتیمتری از سمت چپ استخوان جناق بیمار وارد بدن او شده و به بطن راست قلبش آسیب وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جراحی قلب این بیمارستان بلافاصله با باز کردن قفسه سینه همراه با انجام ماساژ باز قلب، در یک عمل جراحی یک و نیم ساعته موفق به خارج کردن میخ از قلب این بیمار شد. وپس از دریافت خدمات مورد نیاز و پس از هوشیاری کامل هم اینک در وضعیت عمومی مطلوبی به سر می‌برد.   انتهای پیام//ح.ص     خارج کردن میخ پنج سانتی متری از قلب جوان سبزواری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد