Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:14:00 GMT

ارتقای یک پله ای جایگاه استاندارد ایران در جهان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۱۸۶

ارتقای یک پله ای جایگاه استاندارد ایران در جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید اشتری ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل استاندارد مازندران با اشاره به ارتقای یک پله ای جایگاه استاندارد ایران در جهان اظهار داشت: تصویب قانون جدید استاندارد و ارتقای ساختاری و بودجه ای در کسب این جایگاه نقش موثری داشته است.

وی با تاکید بر رعایت شاخص های استاندارد ملی در تولید کالا اظهار داشت: هزینه های رعایت استاندارد به رغم ناچیزبودن اما اثرگذرای های زیادی دارد و باید توجه کرد که کالای تولیدی یک استان فقط مختص آن استان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود جوادی مدیرکل سابق استاندارد مازندران نیز با اشاره به افزوده شدن ۱۶ پست جدید مدیریتی در استاندارد استان گفت: همچنین در زمینه های مختلف تفویض اختیار شده است.

وی رعایت و انجام اتوماسیون اداری، آموزش قوانین و مقررات استاندارد، کسب رتبه در جشنواره شهید رجایی را از جمله کارها برشمرد و گفت: بودجه استاندارد مازندران نیز در سال های اخیر دو برابر شده است و توانستیم ۲۵ میلیون تومان اعتبارات خارج از شمول جذب کنیم.

جوادی یادآور شد: همچنین ۵۰ میلیون تومان نیز بودجه اضافه درنظر گرفته شده است و در زمینه ناوگان خودرویی نیز شش دستگاه جدید اضافه شده است.

در این مراسم علی امینی به عنوان مدیرکل جدید استاندارد مازندران معرفی شد.

کد خبر 4645439

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان استاندارد مراسم تودیع و معارفه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه صادرات ایمن و پایدار میعانات گازی ضامن تولید گاز کشور است، گفت: باید با همه توان شاخص‌های مرتبط با حوزه ایمنی صادرات را ارتقا بخشیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی بیان کرد: به همت متخصصان این شرکت سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ۱۰۰درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی به‌عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با روزآمدکردن تجهیزات و نیز تعمیر، بازسازی و ایمن‌سازی فرایند بارگیری و صادرات، در مسیر ارتقای شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی متخصصان در این شرکت افزود: متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تلاش و همت روزافزون خود موفق شدند مشکل‌های سیستم تله‌متری گوی شناور را که نقش مهمی در ایمن‌سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارند رفع کنند و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

غریبی با بیان اینکه هم‌اکنون سیستم تله‌متری گوی شناور سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان عملیاتی شده است، گفت: اطلاعات مربوط به وضع شیرهای کنترلی منتهی به این گوی شناور به‌صورت برخط در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سیستم می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که به خسارت منجر شود، جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم