Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های راه روستایی و همچنین زیرگذر «کفراج» نهاوند اظهار کرد: پروژه زیرگذر «کفراج» در محور نهاوند - فیروزان قرار گرفته که با پیگیری‌های صورت گرفته و نیاز مبرم این محور به تعبیه زیرگذر مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای آن جذب‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این پروژه دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: امیدواریم این پروژه در آینده نه‌چندان دور با تأمین اعتبار مناسب به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن بازدید از پروژه راه روستایی نهاوند - گیان گفت: محور روستایی نهاوند-گیان راه ارتباطی چندین روستای بخش گیان و زرین‌دشت و نیز مسیر تردد گردشگران سراب گیان است.

وی با اشاره به حجم ترددها و کم‌عرض بودن این محور، گفت: اعتبار این پروژه که ۱۷ کیلومتر طول دارد ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است که در حال حاضر در حال انجام عملیات اجرایی است.

بهرام نیا با اشاره به اخذ مجوز و تأمین اعتبار بهسازی ۷۶ کیلومتر محور روستایی، گفت: مسیر ۱۹ کیلومتری نهاوند از سه‌راهی دهفول به شهر برزول و از شهر برزول تا سه‌راهی فارسبان که یک مسیر گردشگری است و جمعیت ۲۰ هزارنفری روستایی از آن استفاده می‌کنند از دیگر پروژه‌هایی است که در دستور کار قرارگرفته است.

وی تأکید کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های راه روستایی شهرستان نهاوند بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از خدمات بهره‌مند شده و شاهد کاهش تلفات جانی و بروز حوادث و سوانح جاده‌ای خواهیم بود.

کد خبر 4645401

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان اداره کل راه و شهرسازی همدان مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در بازدید روند احداث پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان ضمن بیان اینکه با حضور رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت، ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرهای استان سمنان نیز در دست پیگیری است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای شهر سمنان در حال اجرا است، افزود: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی همراه است.

استاندار سمنان سرعت انجام پروژه‌های مسکن سازی را مطلوب خواند و ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌هایی که کار اجرایی آن با کیفیت و سرعت پیش می‌رود.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای این شهرک خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در ادامه تصریح کرد: گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

وی افزود: سایت ۲۰۵ هکتاری کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

کد خبر 6095087

دیگر خبرها

  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت