Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد مهدی، نماینده مالک و سخنگوی باشگاه نساجی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد امکانات جدید باشگاه نساجی که از طرف مسئولان ورزشی استان مازندران به زودی تامین می‌شود، بیان کرد: بعد از جلسه‌ای که استاندار و مسئولان فوتبالی استان با مالکین باشگاه نساجی برگزار کردند قرار شد بحث مطالبات ما از آن‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت پیگیری لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در جلسه‌ای که در اداره کل با رمضانی معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان و قدیمی دیگر عضو این اداره داشتیم، قرار بر این شد تا این اتفاق اجرایی شود. اما باید دانست فاصله بین تایید و اجرا فاصله قابل توجهی است. ما نسبت به این اتفاق خوشبین هستیم و امیدواریم مانند هواداران تیممان این فرآیند صورت بگیرد. روی کاغذ این امر به نتیجه رسیده، اما عملی نشده است و امیدواریم در حد وعده باقی نماند. امیدواریم در سیکل بروکراسی اداری قرار نگیریم و روز شنبه یا فردا پروسه اصلی برای اجرایی کردن آن صورت بگیرد.

امروز یا فردا نساجی از بلاتکلیفی خارج خواهد شد

او ادامه داد: تکلیف باشگاه از هر لحاظ طی امروز و فردا به طور کامل مشخص خواهد شد. خطاب به هواداران می‌گویم نگران مسائل پیش آمده در باشگاه نباشید. همانطور که شما روی باشگاه تعصب دارید ما هم داریم. ما اولین و آخرین تیمی نیستیم که درگیر این مشکلات می‌شود، پیش از ما پرسپولیس و استقلال هم دچار مشکلاتی شده اند.

چند بازیکن غیر بومی جذب می‌کنیم

مهدی در مورد عملکرد نساجی در فصل نقل و انتقالات گفت: مسئله دیگر این است که بازیکنانی که از ما جدا شدند مانند ولیسیانی مبلغ قراردادشان با توجه به افزایش قیمت دلار دچار نوساناتی شده و به شدت افزایش یافته بود که پرداخت حقوق او در توان باشگاه نبود، بنابراین این بازیکن از جمع ما جدا شد. قصد داریم بدنه تیم از استان مازندران تامین شود و البته چند بازیکن غیر بومی نیز به ما اضافه خواهند شد. این اتفاق به نظر سرمربی بر می‌گردد.

هواداران دلگرمی صنیعی فر برای تیمداری هستند

مهدی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایلی که صنیعی فر را به تیمداری در لیگ برتر امیدوار کرده، هوادارانی است که فوتبال قائمشهر به خود می‌بیند. این شعار نیست و عین حقیقت است. هواداران باشگاه نساجی مازندران ادبیات و قاعده جدیدی از هواداری را به فوتبال ایران تزریق کردند. تیم برای قائمشهر هست و در این شهر می‌ماند.

مهدی در مورد شایعه فروش سهام باشگاه نساجی عنوان کرد: اگر قرار باشد سهام باشگاه نساجی به فروش برسد، مطمئن باشید از طرف اعضای باشگاه رسمی خواهد شد و اخبار احتمالی از نظر ما صحت ندارد. ممکن است افرادی برای خرید سهام پیشنهاداتی ارائه داده باشند، اما این اتفاق به این معنا نیست که صنیعی فر تمایلی به تیمداری نداشته باشد. اگر صنیعی فر تمایل به فروش داشته باشد خود شخصا اعلام می‌کنند.

نماینده صنیعی فر در ادامه بیان کرد: اینکه قضیه طلب‌های باشگاه نساجی مطرح می‌شود باید جستجو کرد که دقیقا از چه سالی این مطالبات سر از باشگاه در آورده اند. افرادی در باشگاه بودند و برخی از این مطالبات به سال‌های گذشته مربوط می‌شود که به تازگی ما از آن‌ها مطلع شدیم. صنیعی فر سعی کرد تا به امروز بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند. تمامی این طلب‌ها به زودی باید مورد بررسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند

به گزارش ورزش سه، مهدی شیری مدافع تیم تراکتور پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آینده هواداران این تیم از آنها حمایت کنند و با ریکاوری مناسب آماده بازی با استقلال شوند.

مدافع راست تراکتور درباره با ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما شانس هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد، خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری در واکنش به درخشش پورحمیدی و آشتی‌با هواداران تراکتور گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است، برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای مطهری به من لطف دارند، در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

مهدی شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌ها است و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند، در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

او در انتها نسبت به بازی بعدی این تیم مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود