Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه 88 باعث مخدوش شدن چهره دموکراسی ایران در جهان شده است، گفت: فتنه گران همواره زیر رصد کشور ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، گفت: دشمنان اسلام و در راس آن ها آمریکا طی 40 سال اخیر از موقعیت ها و شرایط گوناگون جهت براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی باتوجه به اینکه در راس جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی و دموکراسی به رخ دنیا و غرب کشیده شد، افزود: فرانسوی ها خودشان را مهد دموکراسی می دانستند در حضور مردم پای صندوق های رای کم آورده و حرفی برای گفتن نداشتند.

حسن بیگی با بیان اینکه با این حال مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی، افکار عمومی و در سطح رسانه ها زبان زد بود، عنوان کرد: در انتخابات 88 همه ی مردم پای صندوق های رای آمده بودند که دموکراسی خود را به رخ مردم سالاری کشورهای دروغین نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در انتخابات 88 حادثه عظیم و افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی آفریدند، مطرح کرد: کشورهای غربی توانستند از خلا ها و یا به تعبیری از یک نوع خودخواهی هایی که در درون کاندیدها وجود داشت استفاده کرده و  با ایجاد فتنه این حرکت عظیم ملی را برای مردم ایران تلخ کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: قریب به 8 ماه متاسفانه این برخورد ها و درگیری ها ادامه پیدا کرد تا جایی که خسارات سنگین اقتصادی به ملت ایران وارد شد و از طرفی در سطح بین المللی بالغ بر 3 هزار رسانه که تحت سازمان موساد و سیا بودند مقابل جمهوری اسلامی ایستادند.

حسن بیگی با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در طی این 8 ماه بارها ملت ایران را به پیگیری مسائل از کانال قانونی، آرامش و آسایش دعوت کردند، مطرح کرد: استنباط برخی افراد بر این بود که دائم بر روی این آتشی که توسط انگلیسی ها و دشمنان اسلام برافروخته شده است، بنزین بریزند.

وی در ادامه مطرح کرد: ملت ایران با هوشیاری کامل به این نتیجه رسیدند که حضور در فتنه، بازی در زمین دشمنان را نشان می دهد، که روز به روز تعداد افراد بیشتری از صف اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال ملی جدا شدند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تمامی کاندیداها اذعان داشتند که در انتخابات 88 هیچ تقلبی صورت نگرفته است، گفت: حضور بیش از 40 میلیون نفر در پای صندوق های رای سرنوشت انتخابات را تعیین کرده است.

حسن بیگی با اشاره به اینکه متاسفانه سازمان جاسوسی موساد و سیا در فتنه 88 توانستند چهره و دموکراسی ایران را مخدوش کنند، اظهار کرد: سازمان های غربی زحمت و تلاش ملت ایران و حضور یکپارچه آن ها در پای صندوق های رای را به نوعی در جنگ روانی واذعان عمومی ملت ها کدر کردند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران عاقلانه  پشت ولایت فقیه ایستاده و نسبت به حفظ مشروعیت رای خود به میدان آمدند تا فتنه را نابود کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور رهبری بی بدیل و آگاه به زمان و ملتی که در طول تاریخ بی نظیر هستند، باعث نابودی فتنه انگیزان شده است، عنوان کرد: ملت ایران با رهبری امام خامنه ای توانسته راه هر روزنه ای برای نفوذ و بهانه جویی مجدد استکبار جهانی را بسته نگه دارند.

حسن بیگی در ادامه مطرح کرد: جهان به این نکته اذعان کرده است که ملت بی نظیر و رهبر بی بدیل نفوذ ناپذیر هستند چراکه  نقشه های آمریکا و صهیونیست ها در ایران کارساز نیست.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و صبوری ملت ایران در زمان فتنه باعث بیمه شدن کشور شده است، عنوان کرد: اینکه مقام معظم رهبری  احتمال  فتنه انگیزی  در سال 98 را گوشزد کردند  به دلیل آن بود که ایشان اقداماتی که در بعضی سفارتخانه های غربی و برنامه هایی که در داخل کشور انجام می شود را شاهد هستند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بن هشدار امام خامنه ای را در راستای افزایش  آگاهی مردم دانست و اذعان کرد:  این امر زنگ هشداری برای افرادی می باشد که فریب دشمن را خورده اند اما باید بدانند جمهوری اسلامی غافل از اطلاعات نیست و همواره آن ها در رصد هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد دهقان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک گفت: ما یک فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: دهقان: ایران از کانادا شکایت کرده است

وی‌افزود: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم‌ صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان پیگیری کنیم .

وی ادامه داد: البته چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات ما از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.

کد خبر: 1229896 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • فرصت حج برای غزه
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است