Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@16:15:47 GMT

نهج‌البلاغه برای اثبات حقانیت امام علی(ع) كافی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۹۷۹

نهج‌البلاغه برای اثبات حقانیت امام علی(ع) كافی است

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی آقائی، امام جمعه مرودشت، امروز، 29 خردادماه در نشست تفسیر ‌نهج‌البلاغه كه با حضور مدیركل ارشاد فارس و فرماندار و سایر مدیران این شهرستان برگزار شد، گفت: نهج‌البلاغه یکی از اعجازهاست که بیان فصیح و بلیغ امام علی(ع) را نشان می‌دهد. کلامی که اگر هیچ دلیل و برهانی بر حقانیت امیرالمؤمنین(ع) نبود به جز همین نهج‌البلاغه، برای اثبات حقانیت امام کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی مرودشت ادامه داد: کلام حضرت به گونه‌ای است که انسان را زنده می‌کند و احساس می‌شود که آن حضرت بشر امروز را خطاب می‌دهد و کهنگی در آن راه ندارد.
امام جمعه مرودشت افزود: امروز نامه امیرالمؤمنین(ع) را به شریح قاضی پس از شنیدن خبر خریدن خانه توسط شریح را بیان کردیم که به او تذکر می‌دهد که مراقب مال حرام باشد.
آقائی اضافه کرد: بحث امام این است که کارگزاران باید نسبت به دنیای فانی هوشیار باشند. دنیای که آفات، بلایا، بیماری‌ها و حوادث از سویی و از سوی دیگر هوس‌هایی که انسان را در مسیر کمال سست می‌کند احاطه شده است و باید مراقب این دنیا باشید تا این لذت‌های حلال به ناگاه شما را از لذت دائمی عقبی دور نکند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز