Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@12:20:15 GMT

اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن به دست آمده است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۰۴۵

اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن به دست آمده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، امروز، 29 خردادماه در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، با بیان اینکه‌ به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه والای امام راحل و مقام معظم رهبری قرآن از مهجوریت درآمد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن بدست آمده که باید با تمسک به فرهنگ قرآنی مسیر پر صلابت انقلاب استمرار بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فضای جامعه ما باید همگی قرآنی باشد و مهم تر از آن باید تلاوت قرآن مقدمه‌ای بر عمل به کلام وحی باشد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با فعالیت‌های قرآنی خود، امید در جامعه ایجاد کرده‌اند و انسان با دیدن حافظان و قاریان خردسال احساس شعف می کند.

امام جمعه تبریز ضمن تأکید بر ارزشمند بودن این فعالیت فرهنگی کمیته امداد افزود: جوانانی از جنس رزمندگان مدافع حرم و یا نخبگان علمی، در حقیقت عاملان به قرآن هستند که پا در این مسیرها گذاشته‌اند.

وی تأکید کرد: به برکت حاکمیت فرهنگ قرآنی است که دشمنان از ما وحشت دارند و عزت امروز کشور به برکت قرآن است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز اقتدار ایران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است