Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:22:44 GMT

اعتراف مهاجم برزیلی به مصرف کوکائین

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۰۹۸

ماریو ژاردل اعتراف کرد در زمانی که فوتبال بازی می‌کرد، کوکائین مصرف می‌کرد ولی الان زندگی سالمی را در پیش گرفته است. ناطقان: به نقل از رکورد، ماریو ژاردل، مهاجم برزیلی اعتراف کرد زمانی که فوتبال بازی می‌کرد، معتاد کوکائین شده بود. ژاردل ۴۵ ساله که ۱۰ بازی ملی نیز برای تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد، گفت: حس کنجکاوی و حضور در فوتبال اروپا و آشنایی با چند نفر باعث شد به سمت کوکائین کشیده شوم و چون در مواقعی که بازی‌ها برگزار می‌شد، کنترل دوپینگ وجود داشت، نمی‌توانستم کوکائین مصرف کنم ولی وقتی بازی نبود و مسابقات به پایان می‌رسید، مصرف می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعداً به کمک همسرم توانستم این اعتیاد را از بین ببرم چون می‌خواستم الگویی خوب برای فرزندم باشم و بتوانم در مقابل او سرم را بلند کنم.

ژاردل در تیم‌هایی چون پورتو، اسپورتینگ لیسبون و گالاتاسرای بازی کرد و مدتی نیز در لیگ برتر در تیم بولتون بازی کرد که عملکرد خوبی در این تیم ارائه نداد. سه قهرمانی در لیگ پرتغال و یک قهرمانی در لیگ یوفا از جمله مهمترین افتخاراتی است که او توانسته به آنها دست یابد. منبع: فارس برچسب ها: اعتراف ، مهاجم برزیلی ، مصرف کوکائین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعتراف مهاجم برزیلی مصرف کوکائین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد