Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:33:11 GMT

آخرین وضعیت برانکو

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۱۱۴

آخرین وضعیت برانکو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با توجه به میزبانی ایران در هفته های سوم و چهارم لیگ ملت های والیبال 2019، برنامه ورزش و مردم جمعه این هفته با تمرکز بر رقابت های این دوره والیبال جهانی، بطور مفصل این رویداد بین المللی را با حضور کارشناسان تجزیه و تحلیل خواهد کرد. با توجه به میزبانی شهر اردبیل در هفته چهارم این رقابت ها، ارتباط زنده ای با این شهر و سالن رضازاده برقرار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنالیز بازی های گذشته، حواشی هفته سوم این رقابت ها در شهر ارومیه و شرایط اردبیل در آستانه برگزاری مسابقات از دیگر بخش های برنامه ورزش و مردم این هفته خواهد بود. همچنین ورزش و مردم این هفته تغییرات مربیان باشگاه های لیگ برتر فوتبال و آمد و شد بازیکنان در فصل نقل و انتقالات در لیگ نوزدهم را به تصویر می کشد. اما مهمترین خبر این روزهای فوتبال یعنی داستان رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و پیوستنش به باشگاه الاهلی عربستان، سوژه برنامه جمعه 31 خرداد ورزش و مردم خواهد بود.

ورزش و مردم به تهیه کنندگی و اجرای پیمان یوسفی کاری از تامین برنامه شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت11:45 بطور زنده روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت فرهنگ و هنر فوتبال لیگ برتر فوتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان