Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:04:00 GMT

تسهیلات اشتغال به ۲۶۴ طرح روستایی بیرجند پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۲۶۴

تسهیلات اشتغال به ۲۶۴ طرح روستایی بیرجند پرداخت شد

شریفی مقدم با بیان اینکه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ۲۶۴ طرح به مبلغ ۴۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده، گفت: اکنون در این راستا برای ۹۵۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، «سید حسن شریفی مقدم» امروز (29 خرداد) در دومین کمیته اشتغال شهرستان بیرجند اظهار کرد: در زمینه اعتبارات مشاغل خانگی سال گذشته برای شهرستان بیرجند 52 میلیارد ریال ابلاغ شده که تاکنون 57 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند با بیان اینکه تاکنون به 543 طرح 42 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.


 

وی از ایجاد اشتغال برای 643 نفر از محل اعتبارات پرداختی مشاغل خانگی در شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: اعتبارات اشتغال زایی بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 97 نیز برای کمیته امداد 62 میلیارد ریال ابلاغ شده است که از این میزان 61 میلیارد و 500 میلیون ریال به تعداد 343 طرح تسهیلات پرداخت شد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند گفت: از محل اعتبارات تبصره 16 به بهزیستی نیز 10 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده که از این میزان 9 میلیارد 800 میلیون ریال به 53 طرح پرداخت شده است.

 

شریفی مقدم بیان کرد: میزان جذب اعتبارات ابلاغی مشاغل خانگی کمیته امداد شهرستان بیرجند 99 درصد و میزان جذب اعتبارات ابلاغی بهزیستی 90 درصد بوده است.

 

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز به 264 طرح به مبلغ 426 میلیارد ریال پرداخت شده، ادامه داد: از محل پرداخت این تسهیلات برای 951 نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند با اشاره به بازدید از طرح های ایجاد شده از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، افزود: تاکنون از 228 طرح در شهرستان بازدید شده که خوشبختانه کمترین انحراف را داشته اند.

 

شریفی مقدم از برگزاری چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در سال جاری خبر داد و گفت: تعاونگران تا 10 تیرماه مهلت دارند برای ثبت نام به سایت تعاونی های برتر مراجعه کنند.

 

به گفته وی امسال همچنین سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر نیز برگزار خواهد شد و از تمام کارآفرینان دعوت می شود تا 31 تیرماه در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شیراز دهه کرامت بیرجند ایلام اردبیل خراسان جنوبی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان جشن های دهه کرامت تسهیلات اشتغال روستایی ایجاد شغل جشنواره تعاونی های برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد