Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه شهدا دارای ویژگی ها و شاخص های رفتاری خاصی بودند، گفت: شهید افتخاری الگوی مسئولان در خدمت رسانی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام « محمدمهدی افتخاری » امروز(چهارشنبه، 29 خرداد) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید حجت الاسلام افتخاری با استاندار گیلان اظهار کرد: بعد از 29 سال از شهادت شهید افتخاری، همچنان عشق و علاقه به این شهید در دل مردم نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید افتخاری دارای سجایای اخلاقی ویژه‌ای بوده است، گفت: مقام شامخ شهید افتخاری الگوی مناسبی برای مسئولان در خدمت به مردم  است.

 

وی ادامه داد: شهید افتخاری به مشکلات و دغدغه‌های مردم و جامعه توجه داشته و برای حل معضلات تلاش و کوشش می کرد.

 

حجت الاسلام افتخاری اذعان کرد: مردم  دیارمیرزا هیچ‌گاه از خود‌گذشتگی‌ها و ایثار و فداکاری شهید افتخاری را از یاد نخواهند برد و این جای بسی افتخار است.

 

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی افزود: همه ما امانت‌دار شهدا بوده و امروز وظیفه خطیر حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب و شهدا بر عهده ماست.

 

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت می‌بایست به نسل جوان امروز منتقل شود.

 

حجت الاسلام افتخاری خاطر نشان کرد: شش تیر ماه، سالروز بزرگداشت شهید حجت الاسلام افتخاری است که هر ساله با حضور سخنرانی یک مسئول کشوری برگزار می‌شود و امسال نیز امیدواریم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا شود. 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز دهه کرامت در فارس بیرجند شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت شبستان بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل کانون های مساجد خراسان جنوبی خدمت به مردم شهدا مسئولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست

 سردار نعمت الله باقری  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سپاه حاصل تفکر امام خمینی (ره) و وجود هریک از پاسداران برای خدمت رسانی به مردم از این تفکر سرچشمه می‌گیرد و شکست دشمن از فاصله ۲ هزار کیلومتر حاصل همان تفکر است.

وی افزود: اگر سپاه نبود کشور نبود و علاوه بر خدمت رسانی به مردم، پاسداری از مرز‌های کشور را برعهده دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) یادآور شد: عملیات وعده صادق بنا به فرمان مقام معظم رهبری بود و آن تفکر پوشالی دشمنان را درهم کوبید و تمامی ابر قدرت‌ها با دولت‌های خودفروخته منطقه صف می‌کشند تا بتوانند جلوی پرتاب موشک‌های رعد آسای نظام اسلامی را بگیرند، اما نمی‌توانند.

سردار باقری بیان کرد: امروز ابهت تاریخی رژیم صهیونسیتی شکسته و جمهوری اسلامی پشتوانه تاریخی آنان را درهم کوبید و امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشور‌ها با وعده صادق شادمان و اعلام کردند تا جمهوری اسلامی می‌تواند پشتیبان آنان باشد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی اقدامات لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی را بخوبی انجام می‌دهد ادامه داد: امروز جنگ اقتصادی است و سربازان در سپاه در خط مقدم این حوزه، باید تلاش کنند چراکه مصداق اصلی شعار سال هستیم و نباید منتظر بمانیم.

سردار باقری وجود جوانان انقلابی با روحیه جهادی را عامل موفقیت سپاه پاسداران است دانست و گفت: اقدامات جهادی سپاه نباید در قالب چارچوب‌های اداری قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال آب بر کشاورزی ایجاد شده و تمامی اقدامات در راستای انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

احسان جهانبخش گفت: ۸۱۲ صندوق‌های قرض الحسنه و ۱۴ تعاونی در لرستان وجود دارد و اقدامات لازم را اولویت پرداخت وام به متقاضیان در دستور کار قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این آیین اظهار کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت و توجه به قشر محروم می‌باشد و محرومیت زدایی در اولویت قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی درویشی گفت: خدمت رسانی به مردم شیوه پیامبران است و در نظام اسلامی با نیرو‌های مخلص و اقدامات جهادی در تمامی حوزه‌ها به مردم درحال خدمت رسانی می‌باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست