Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، در این برنامه به تهیه‌کنندگی مروه عثمان، ماجرای حمله به دو کشتی نفتکش در دریای عمان که افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و احتمال آغاز درگیری نظامی بین آمریکا و ایران را به دنبال داشت، مورد بحث و گفت‌‌و‌گو قرار خواهد گرفت. این برنامه در ادامه به بررسی دست داشتن کشور‌های منطقه در این ماجرا و اهدافی می‌پردازد که در پی این اقدام دنبال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات تلافی‌جویانه انصارالله یمن به عربستان عنوان موضوع دیگری است که در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. در‌این‌باره ضمن مروری بر جنایات عربستان در یمن و حملات موشکی و پهپادی تلافی جویانه انصارالله به عربستان، گفت‌‌وگو پیرامون اقدامات اخیر عربستان در یمن مبنی بر اعمال فشار بیشتر و محدودیت بنادر دریایی و فرودگاه صنعا صورت می‌گیرد.
نگاهی به جنگ عربستان علیه یمن که حدود ۵ سال از آغاز آن می‌گذرد و کشته شدن هزاران نفر از مردم بی‌گناه را به دنبال داشته است نیز از دیگر محور‌های مورد بحث در این برنامه خواهد بود.
«جریان خاورمیانه» ساعت ۰۰:۰۳ بامداد شنبه ۱ تیرماه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت ۰۸:۰۰، دوشنبه ساعت ۰۴:۰۰ و ۱۵:۰۰، سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۳:۰۰ پخش می‌شود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل