Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر از بهره برداری پل ارتباطی روستای سیل‌زده «چم‌مهر» خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روح‌اله شریف‌زاده گفت: پل ارتباطی روستای چم‌مهر که در سیلاب ویرانگر دوازدهم فروردین ماه امسال تخریب شده بود، توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای احداث و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای افتتاح این پل به صورت رسمی منتظر سفر وزیر راه به استان لرستان هستیم.

شریف زاده ادامه داد: طول این پل 126 متر بوده و ارتفاع پایه‌های پل و ارتقای پایه ها خروجی دبی آب رودخانه 240 متر مکعب افزایش پیدا کرده‌ است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر عنوان کرد: پیمانکار پروژه از هفدهم اردیبهشت ساخت پل را آغاز کرده و طی مدت 40 روز به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه اصافه کرد: پل ارتباطی چم‌مهر فعلاً برای تردد ماشین‌های سبک به بهره‌برداری رسیده و تا پایه‌های پل را جاسازی و تقویت کنیم برای تردد ماشین سنگین هم باز خواهد شد.

شریف زاده در پایان گفت: به زودی پل ارتباطی پلدختر- کرمانشاه نیز که طی سیل دوازدهم فرودین ماه گذشته به طور کامل تخریب شد به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: چم مهر راهداری پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد