Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منصور کریمی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، افزود:با حضور دندانپزشکان خدمات دندانپزشکی و آموزش های لازم در خصوص بیماری های دهان و دندان و ویزیت رایگان در برنامه حاضر ؛به مردم شریف منطقه ویسیان ارائه شد .

 

وی گفت :با همکاری بهداری سپاه استان (درمانگاه شهید امیری) توانسته ایم به ۸۰نفر از مردم سیل زده روستاههای  چم حسین؛قالبی سفلی و علیا به مدت ۴۸ ساعت را به صورت رایگان ویزیت و مشاورههای لازم انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  فرمانده سپاه شهرستان چگنی با اشاره به اینکه مردم روستاهای سیل زده منطقه ویسیان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند عنوان کرد: به دنبال این هستیم  جهت رضایت مردم فهمیم  منطقه ویسیان شهرستان چگنی این گونه برنامه هایی را با رایزنی   سپاه استان برای برطرف کردن مشکلات مردم انجام دهیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است