Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: پروژه‌های مسکن‌سازی مشارکتی به سرنوشت مسکن مهر دچار نمی شود چرا که در پروژه مسکن مهر محور اصلی ارائه زمین‌های ۹۹ ساله بود. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پروژه‌های مسکن‌سازی مشارکتی به سرنوشت مسکن مهر دچار نمی شود چرا که در پروژه مسکن مهر محور اصلی ارائه زمین‌های 99 ساله بود اما در پروژه های مشارکتی به عنوان مدل جدید مسکن سازی، دولت مدیریت را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که وزارت راه برای اجرای طرح تولید انبوه مسکن رویکرد ویژه‌ای به دنبال دارد بیان کرد: وزارت راه نباید تنها به دنبال اجرای پروژه های مسکن سازی در شهرهای جدید باشد، از این رو دولت باید نسبت به تملک زمین های خارج از محدوده شهری برای اجرای پروژه ها اقدام کند.

جدیدترین برنامه دولت برای کاهش قیمت مسکن؛ واگذاری زمین دولتی به قیمت کارشناسیپرونده مسکن مهر خراسان رضوی امسال بسته می‌شودنظر رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره علت گرانی مسکن

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به شرایط بازار این دغدغه مطرح بود که شاید انبوه سازان و سرمایه گذاران از برنامه های جدید دولت استقبال نکنند، از این رو سیاست های تشویقی برای جذب آن ها در نظر گرفته شده که ارائه تسهیلات کم‌بهره در این زمینه می‌تواند پاسخگوی خوبی باشد.

بدری اظهار کرد:  وزارت راه و شهرسازی بنابه دلایلی نباید تنها به دنبال اجرای پروژه های مسکن سازی در شهرهای جدید باشد بلکه  این رویکرد باید در تمام استان‌ها انجام شود که از این رو دولت باید نسبت به تملک زمین های خارج از محدوده شهری برای اجرای پروژه ها اقدام کند.

وی بیان کرد: همه تلاش و جدیت ما این است که بتوانیم در توسعه تهیه مسکن برای نیازمندان گام اساسی برداشته و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مهم در حال حاضر یک اولویت اساسی است و درصدد هستیم در این زمینه موانع و مشکلات را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان