Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:01:09 GMT

فوتبال جهان| هوملس رسماً به بوروسیا دورتموند برگشت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۵۷۸

فوتبال جهان| هوملس رسماً به بوروسیا دورتموند برگشت

فوتبال جهان - مدافع میانی آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ از فصل آینده در تیم سابق خود توپ خواهد زد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه میرر، انتقال متس هوملس که از پایان فصل گذشته زمزمه‌هایش شنیده می‌شد، امروز (چهارشنبه) به وقوع پیوست و او به تیمی بازگشت که پیش از بازی در بایرن مونیخ برای آن توپ می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوملس سه فصل پیش از زردپوشان وستفالن جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست اما با توجه به کمرنگ شدن نقشش در این تیم، ترجیح دادن شده بازیکنی مانند نیکلاس زوله به او و نیز ورود یک مدافع میانی جدید مانند لوکاس هرناندس، این مدافع آلمانی ترجیح داد به تیم سابقش برگردد تا شانس بیشتری برای بازی داشته باشد.

هوملس 30 ساله که با بایرن مونیخ 3 قهرمانی پیاپی در بوندس‌لیگا کسب کرد، با قراردادی که گفته می‌شود حدود 33 میلیون پوند است و 3 فصل اعتبار دارد، به دورتموند برگشت. او در دوره نخست حضور خود در وستفالن 309 بازی برای این تیم انجام داده بود.

مذاکره میان دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند برای انتقال هوملس به دورتموند از هفته پیش آغاز شد و زردپوشان به یکی از اهداف مهم خود برای تقویت خط دفاعی‌شان که فصل گذشته در 34 هفته بوندس‌لیگا 44 بار اجازه عبور توپ از خط دروازه را داد، دست یافتند. هوملس تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد داشت.

فوتبال جهان| بوروسیا دورتموند برای پس گرفتن هوملس با بایرن مونیخ وارد مذاکره شد

هوملس فصل گذشته تنها 20 بازی برای بایرن مونیخ انجام و جای خود در ترکیب اصلی تیم را به نیکلاس زوله داد، کسی که انتظار می‌رود در فصل آینده زوج لوکاس هرناندس 72 میلیون پوندی در قلب خط دفاعی بایرن مونیخ باشد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند بایرن مونیخ دورتموند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم