Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@13:10:42 GMT

فعالیت ۱۰۰ مرکز خصوصی آمبولانس در کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۸۶۳

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر ۱۰۰ مرکز آمبولانس بخش خصوصی در سطح کشور فعالیت می‌کنند.به گزارش بلاغ، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار درباره جزییات برگزاری نخستین همایش مدیران آمبولانس‌های خصوصی در شهر یزد توضیح داد: این همایش با هدف ایجاد هم‌افزایی بین خدمات بخش دولتی و خصوصی برگزار شده  و همچنین تا بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی در خصوص نگارش دستورالعمل‌ها استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امیدوارم از این پس شاهد عملکرد منسجم‌تر بخش خصوصی و بخش دولتی باشیم و کیفیت خدمات را بالاتر ببریم. 

کولیوند با بیان اینکه در شرایط کنونی باید از مراکز بخش خصوصی استفاده بهینه‌تری داشته باشیم، گفت: استفاده از بخش خصوصی منجر به افزایش کیفیت ارائه خدمات خواهد شد. 

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر ۱۰۰ مرکز آمبولانس بخش خصوصی در سطح کشور فعالیت می‌کنند و ۳ هزار و ۳۰۰ پایگاه جاده‌ای در کشور داریم. 

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تعرفه بخش خصوصی واقعی نیست و باید اصلاح شود، گفت: بخش خصوصی مالیات‌های سنگینی پرداخت می‌کند که ما در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد، همچنین استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت یکی دیگر از درخواست‌های مراکز خصوصی آمبولانس است و همچنین به این مراکز استفاده از نیروهای متخصص و ماهر برای جابجایی بیماران توصیه می‌شود. 

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران