Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی‌های المپیک ریو نشان می‌دهد ما از لحاظ پاداش قهرمانان در بین ۲۰۰ کشور جهان، چهارم بودیم و در این زمینه خیلی بیشتر از کشورهای دیگر اقدام کرده‌ایم. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که عصر امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و معاونان این وزارتخانه برگزار شد، به تصویب قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از چندین سال پیگیری و دوسال بررسی در مجلس، این قانون تصویب شد و با اصلاح جزیی یک بند در کمیسیون فرهنگی، ان شاءالله به زودی به تصویب نهایی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان پیروزی‌های ورزشکاران در رشته‌های مختلف رزمی، توپی، میدانی و انفرادی به ویژه پیروزی‌های والیبال را تبریک گفت و افزود: تیم ملی والیبال بسیار خوب درخشید و در شأن و منزلت مردم ایران تلاش کرد و نتیجه گرفت. امیدوارم در دو هفته پایانی این رقابت‌ها که به میزبانی اردبیل و بلغارستان برگزار خواهد شد بتوانند همین روند را ادامه دهند تا ان‌شاءالله جزو پنج تیم صعود کننده به مرحله پایانی باشیم.

وی با بیان اینکه والیبال توانست شور و شادی و نشاط و شعف را برای مردم کشور به ارمغان آورد، ادامه داد: در روزی که در استان ارومیه و برای تماشای دیدار ایران و لهستان حضور داشتم شاهد بودم که شهر و استان در خدمت و متاثر از این رویداد بودند که امیدوارم همین روند در اردبیل هم تکرار شود و میزبانی بسیار خوبی از این مسابقات داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: بررسی‌های المپیک ریو نشان می‌دهد ما از لحاظ پاداش قهرمانان در بین 200 کشور جهان، چهارم بودیم و در این زمینه خیلی بیشتر از کشورهای دیگر اقدام کرده‌ایم.

سلطانی‌فر در بخش پایانی صحبت‌های خود به موضوعات مالیاتی فدراسیون‌های ورزشی پرداخت و گفت: پیشنهاد می‌کنم برای جلسات بعدی از رئیس سازمان مالیاتی کشور دعوت شود تا دوستان به صورت مستند و دقیق مسائل و مشکلات خود را بیان کنند و پاسخ بگیرند.

سلطانی‌فر: مسئول ورود غیرمجاز تماشاگران در دیدار فینال جام حذفی ما نبودیم/ اراده‌ای برای حل مسئله حق پخش ندیدم

 

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,31,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان والیبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان والیبال ایران وزارت ورزش و جوانان والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی گفت: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را نیز با مهر اداره ورزش و جوانان در دست دارم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه‌ها پرداخت شد، اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نیست.

وی گفت: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی خاطرنشان کرد: تا امروز ۴ مدیر در راس اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته‌اند و هر کسی که می‌آید برای دریافت پاداش به او مراجعه می‌کنم، اما من را به مدیر بعدی پاس می‌دهد. حتی ۳ ماه قبل از عید با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هتل المپیک جلسه داشتم و به من قول داد که پاداش پارالمپیک توکیو را بعد از عید حتما پرداخت خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اولاد افزود: سال گذشته به دلیل این که مسوولین به وعده خود عمل نکردند برای احقاق حقم حساب اداره کل ورزش و جوانان استان را توقیف کردم. زمانی که این حکم اجرایی شد استان فارس حساب خود را خالی کرده بود. چند روز پیش نیز با وکیلم صحبت کردم و برای این که حقم پایمال نشود اموال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را توقیف کردم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، واقعا این نوع رفتار و برخورد مسوولان را نوعی توهین به خود می‌دانم. بیش از ۲ سال است که حواله روی دستم باد کرده و کسی جوابگو نیست و برای دریافت پاداشم مرتب من را پاس کاری می‌کنند.

وی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن که اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات که ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، قبل از عید صبح و بعدازظهر تمرین داشتم، اما الان روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنم و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تلاشم بر این است که در دیسک و وزنه علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

اولاد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند، افزود: تمریناتم را هنوز به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی در آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و قرار است یک اردوی متمرکز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در تهران داشته باشیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!