Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:46:20 GMT

استراماچونی وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۴۸۵

استراماچونی وارد تهران شد

سرمربی جدید استقلال برای شروع کار خود در این تیم به تهران سفر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال که پنجشنبه هفته گذشته قرارداد خود را به صورت الکترونیکی امضا کرده بود، وارد تهران شد.


دستیاران این سرمربی ایتالیایی 24 ساعت قبل به تهران سفر کردند و حالا با ورود او بخش خارجی کادرفنی استقلال تکمیل شد و به زودی با معرفی دستیاران داخلی، کادرفنی استقلال تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی باشگاه استقلال حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی و بیژن سلطانی، افسر امنیتی برای استقبال در فرودگاه حاضر شدند و این سرمربی بعد از حضور در تهران قصد دارد بعد از جلسه با مدیران باشگاه در جلسه ای با حضور اصحاب رسانه و پیشکسوتان معارفه شود.

 


استراماچونی اولین سرمربی ایتالیایی تاریخ استقلال است که جانشین فرهاد مجیدی شده و احتمالا از هفته آینده تمرینات استقلال را آغاز خواهد کرد تا فصل جدیدی با این سرمربی در استقلال رقم بخورد.

آندره آ استراماچونی (سرمربی) نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آندره آ استراماچونی سرمربی نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی وارد تهران شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  رافائل گروسی روز دوشنبه با استقبال بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد.

مدیرکل آژانس قرار است بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کند.

گروسی همچنین در سفر ۲ روزه خود به ایران، عصر روز دوشنبه به منظور شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به اصفهان سفر می‌کند و ضمن دیدار و مذاکره با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران و رسانه‌های جمعی پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • گروسی وارد تهران شد
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • نچیروان بارزانی وارد تهران شد
  • بارزانی وارد تهران شد
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)