Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:42:57 GMT

تخت گاز پیکان در نقل و انتقالات با 5 خرید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۷۷۳

تخت گاز پیکان در نقل و انتقالات با 5 خرید

پیکان در دو روز اخیر بیشترین فعالیت را در نقل و انتقالات پیش فصل داشت و با جذب 5 بازیکن به پوشش نقاط ضعف خود پرداخت.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  جدیدترین خرید پیکان در نقل و انتقالات تابستانی جلال الدین علی محمدی از سپاهان است. هافبکی که در لیگ هجدهم فرصت چندانی برای بازی از طرف امیر قلعه نویی پیدا نکرد و حالا با جدایی از این تیم قدرتمند راهی تهران شده تا کار خود را زیر نظر حسین فرکی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمدی را باید پنجمین خرید پیکان در دو روز اخیر است.


دیگر بازیکنی که این تیم صبح امروز به خدمت گرفت و با آن قرارداد همکاری امضا کرد، محمد ستاری است. مدافع چپ پای سابق پارس جنوبی جم که یکی از بازیکنان فیکس مهدی تارتار بود، حالا برای ادامه فعالیت فوتبالی خود به پایتخت آمده تا با آرامش کارش در یکی از تیم‌های صنعتی را پیگیری کند.


البته این باشگاه روز گذشته هم بیکار نبود و دو بازیکن دیگر از پارس جنوبی به خدمت گرفت. ابراهیم صالحی بازیکن بوشهری سابق پارس و سپاهان هم با عقد قراردادی دو ساله به عضویت پیکان در آمد و حسین پورامینی، هافبک دفاعی سابق پارس نیز به جمع فیروزه‌ای پوشان تهرانی اضافه شد تا بیشترین خریدهای این تیم در خط هافبک و حمله باشد.


این چهار بازیکن سهمیه لیگ برتری پیکان برای نقل و انتقال پیش فصل بودند و آن‌ها در این بین یک بازیکن از دسته دو نیز به تیم خود آوردند. میلاد پورصف شکن، بازیکن سابق داماش گیلان نیز پس از مذاکره با مدیران پیکان به جمع این تیم اضافه شد تا آخرین خرید روز گذشته آن‌ها لقب بگیرد.


در این بین شهریار مغانلو، مهاجم این تیم که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی به ملوان رفته بود پس از بازگشت به تهران قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با پیکان تمدید کرد و اینگونه تا پایان لیگ بیستم بازیکن این باشگاه خواهد بود. مهران موسوی نیز به ماند مغانلو به پیشنهاد تمدید قرارداد پیکان جواب مثبت داد و سال آینده هم زیر نظر فرکی خواهد بود.


بزرگترین بازیکن خارج شده از لیست پیکان را هم باید شاهین ثاقبی بدانیم که ظهر امروز به ماشین سازی تبریز رفت.

پیکان نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پیکان نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر: 1229474 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد