Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:39:17 GMT

خارج کردن میخ 5 سانتی متری از قلب جوان سبزواری

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۰۳۶

خارج کردن میخ 5 سانتی متری از قلب جوان سبزواری

رئیس بیمارستان حشمتیه سبزوار گفت:میخ ۵ سانتی‌متری از قلب جوانی در سبزوار خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، مرتضی راستی افزود: این جوان در پی فرو رفتن میخ به ناحیه قفسه سینه اش از شهرستان داورزن به بیمارستان حشمتیه سبزوار منتقل شده بود.

وی ادامه داد: این جوان با کاهش هوشیاری و افت شدید علایم حیاتی به بیمارستان انتقال یافت و به سرعت به اتاق عمل فرستاده شد و پس از بررسی وضعیت، مشخص شد یک میخ پنج سانتیمتری از سمت چپ استخوان جناق بیمار وارد بدن او شده و به بطن راست قلبش آسیب وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان حشمتیه سبزوار ادامه داد: تیم جراحی قلب این بیمارستان بلافاصله با باز کردن قفسه سینه همراه با انجام ماساژ باز قلب، در یک عمل جراحی یک و نیم ساعته موفق به خارج کردن میخ از قلب این بیمار شد.

راستی افزود: بیمار یاد شده پس از دریافت خدمات مورد نیاز و پس از هوشیاری کامل هم اینک در وضعیت عمومی مطلوبی به سر می‌برد.

بیمارستان ۲۴۵ تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار با بخش‌های فوق تخصصی اطفال و نوزادان، قلب، بخش جراحی، مراقبت‌های ویژه سی سی یو، آی سی یو، جراحی قلب، اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، ماموگرافی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و درمانگاه‌های تخصصی، ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را در این شهرستان بر عهده دارد.

این بیمارستان چند روز پیش با دریافت مجوز کد آی. پی. دی صلاحیت پذیرش توریست سلامت و جواز پذیرش بیماران خارجی را دریافت کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بیمارستان جراحی جراحی قلب عمل جراحی قلب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • غیرتی که در خون غلتید
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار