Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:40:23 GMT

کاهش ۵ هزار تومانی نرخ سکه/حباب سکه امروز چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۳۳۲

کاهش ۵ هزار تومانی نرخ سکه/حباب سکه امروز چقدر شد؟

باشگاه خبرنگاران: عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان کاهش داشته است گفت: امیدواریم که این روند کاهشی در بازار ادامه داشته باشد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تصریح کرد: قیمت اونس جهانی نسبت به روز گذشته ۴ دلار کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدولی با اشاره به اینکه هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است اظهار کرد: سکه یک گرمی نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۳۱۵ هزار تومان رسیده است تصریح کرد: حباب سکه نسبت به روز گذشته، ۵ هزار تومان کاهش داشته است.

محمدولی با تاکید بر اینکه بازار طلا و سکه در دو روز ابتدای هفته روند افزایشی در بازار داشته است افزود: از دوشنبه تا به امروز روند بازار، کاهشی بوده است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از مردم درخواست کرد زمانی به خرید طلا و سکه در بازار اقدام کنند که بازار متعادل باشد.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۳۴۴ دلار و ۱۰ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۲۵ هزار و ۵۳۳ تومان داد و ستد شد.

بهای دلار اندکی کاهش یافت + جدول

امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 6 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 420 هزار تومان و دلار با افت 100 تومانی 13 هزار و 100 تومان به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت سکه و ارز در معاملات امروز بازار تهران کاهش یافت اما سکه گرمی و هر گرم طلای 18 عیار رشد قیمت داشت.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید 4،620،000 تومان 6000- تومان سکه طرح قدیم 4،451،000 تومان 5000- تومان نیم سکه 2،393،000 تومان 24،000- تومان ربع سکه 1،613،000 تومان 10،000- تومان سکه گرمی 1،012،000 تومان 3000+ تومان هر گرم طلای 18 عیار 428،000 تومان 3000+ تومان اونس طلا 1342.02 دلار 4.46- دلار دلار 13،100 تومان 100- تومان یورو 15،000 تومان 95- تومان درهم 3،630 تومان 20+ تومان

 

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه بازار طلا حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار روز چهارشنبه روند کاهشی هزار تومانی داشت و با این مقدار افت قیمت، به پله‌های پایانی کانال سوم در کریدور ششم برگشت.

گفتنی است افت قابل توجه طلای جهانی طی روز‌های گذشته و دور شدن از التهابات سیاسی، اثر ارزپاشی بازارساز را بیشتر کرده و دلار را در مسیر اصلاح قرار داده است.


دلار در روند اصلاحی افتاد
کارشناسان اقتصادی با توجه به سقف‌زنی قیمت دلار در نیمه دوم فروردین، انتظار اصلاح قیمت در بازار ارز را داشتند. این اتفاق رخ داد و دلار در کریدور ششم عقب‌نشینی کرد و اکنون دو پله میانی کریدور مذکور را به‌عنوان کف حمایتی جدید شناسایی کرده است.

به نظر می‌رسد عقب‌نشینی قیمت‌ها از مرز‌های مقاومتی حاکی از حضور پررنگ بازارساز برای فریز قیمت دلار است. به نظر می‌رسد این سیاست در صورتی که تنش در منطقه خاورمیانه تشدید نشود ادامه خواهد داشت. تحلیلگران اقتصادی احتمال برگشت موقت قیمت دلار به پله‌های ابتدایی کریدور ششم را می‌دهند. به اعتقاد آنها این برگشت قیمت، اصلاح موقتی است.


حواله دلار ۴۱ هزار تومانی شد
قیمت درهم روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت کاهش ۲۶۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومان بسته شد. تتر با کاهش ۹۰۰ تومانی کانال ۶۴ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۶۰۰ تومانی روی رقم ۷۹ هزار و ۶۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز روز چهارشنبه کاهش ۷۴۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد.


گفتنی است اسکناس و حواله دلار در پنجمین روز اردیبهشت برخلاف بازار آزاد افزایش داشت و یک کانال بالاتر رفت. اسکناس دلار با افزایش ۱۴۲ تومانی با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز با همین مقدار افزایش به کانال ۴۱ هزار تومانی صعود کرد و با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان عرضه شد.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟