Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@09:44:42 GMT

عذرخواهی شهردار تهران بابت ترافیک پل گیشا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۳۸۴

آفتاب‌‌نیوز :

پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه هشتمین جشنواره مدیریت پروژه ایران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اینکه از بامداد امروز پل گیشا مسدود شده و قرار است جمع‌آوری آن از فردا و پس فردا آغاز شود به طور قطع شاهد افزایش بار ترافیکی بوده‌ایم چه گزارش‌هایی به شما رسیده است، گفت: این ترافیک قابل پیش‌بینی بود اما باید به این نکته توجه کنیم که پل گیشا در دهه پنجاه و به مناسبت بازی‌های آسیایی به طور موقت ساخته شد و در طول این سال‌ها به صورت وصله پینه سرپا نگه داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اصلی‌ترین مشکل این پول این بود که دیگر مقاومت لازم را نداشت و به فرسودگی کامل رسیده بود.

وی افزود: امنیت برای ما اصلی مهم است و باید به آن توجه می‌شد و همزمان با برداشته شدن این پل طرحی به عنوان زیرگذر در حال اجرا است.

وی افزود: مطئمناً‌ اجرای این دو پروژه همزمان مشکلاتی برای شهروندان ایجاد خواهد کرد و ما هم تلاش کردیم تا اجرای این دو طرح همزمان با تعطیلی مدارس باشد و از طرفی هم تلاش می‌کنیم بخشی از پروژه پیش از آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به بهره‌برداری برسد.

شهردار تهران گفت:‌ معمولاً ۳۰درصد حجم ترافیک تهران با آغاز سال تحصیلی افزایش پیدا می‌کند ولی تا زمانی که پروژه به بهره‌برداری برسد مسیرهای جایگزین سنجیده شده است و تلاش می‌کنیم تا با همکاری مأموران پلیس راهور ترافیک این محدوده کاهش پیدا کند.

وی از شهروندان تهران بابت مشکلات به وجود آمده عذرخواهی کرده اما گفت ما ناچار از اجرای این پروژه‌ها هستیم.

حناچی درباره زمان بازگشایی زیرگذر گفت: قطعاً این پروژه زمان‌بندی دارد و تاکنون هم ۳۵ درصد از مسیر اجرایی آن طی شده که در زیر زمین بوده و برای مردم قابل رؤیت نیست.

وی گفت: اما تا پایان امسال این پروژه قطعاً به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تهران در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اینکه قرار بود براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نمایشگاه‌های با دربرگیری بالا در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار نشود و به مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل شود اما از چند روز آینده شاهد اجرای نمایشگاه الکامپ خواهیم بود شهرداری تهران چه اقدامی در این رابطه انجام خواهد داد، گفت: ما دیالوگ خوبی در دولت با شرکت نمایشگاه‌ها آغاز کرده‌ایم و بنای‌مان این است که نمایشگاه‌های پرمخاطب و سنگین به شهر آفتاب منتقل شود.

حناچی گفت: تا امروز هم چند جلسه برگزار شده و تلاش می‌شود تا نمایشگاه‌هایی که تأثیرشان در ترافیک شهر زیاد است در داخل شهر برگزار نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان گفت: ۸۰ درصد آلودگی شهر تهران به واسطه استفاده از سوخت فسیلی است که ۴۰درصد آن مربوط به خودروها و مسافربرهای شخصی است.

شهردار تهران افزود: یکی از راهکارهایی که برای کاهش آلودگی هوا اندیشیده شده است بحث محدودیت در عبور و مرور خودروهای شخصی است که این زمانی به نتیجه می‌رسد که پروسه حمل و نقل عمومی هم به درستی کار خود را اجرا کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهردار تهران پل گیشا پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی حق‌بین در صد‌وهجدهمین پویش امید و افتخار که در مورد پروژه تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری گفت: شاید ابعاد این پروژه کوچک باشد، اما آنقدر پیچیده و سنگین بود به گونه‌ای که یک سال است که همکاران ما در کنار سنگین‌ترین ترافیک عبوری در حال فعالیت هستند و باید بگویم که در پیشبرد پروژه‌ها ابعاد پروژه مهم نیست بلکه ما به نیاز شهروندان و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود توجه می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که در منطقه ۲۱ پروژه بزرگ‌مقیاس زیادی تعریف شده است، تصریح کرد: در نظر داریم ظرف شش ماه اول سال نسبت به تکمیل تقاطع فتح – باغستان اقدام کنیم چرا که تاثیر زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به بزرگراه آزادگان دارد.

حق‌بین همچنین از تجهیز کارگاه پروژه دوگاز اظهار کرد: این پروژه سال‌ها متوقف بود، اما امسال احداث آن را شروع می‌کنیم و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال وارد مدار بهره‌برداری شود تا موجب بازگشایی ترافیک در این محدوده شود.

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران نیز با بیان این‌که شاید این پروژه از نظر حجم و وسعت کوچک باشد، اما واقعیت این است که معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران با این پروژه حل شد.

وی با بیان این‌که افزایش دو به سه خط در لاین کندروی آزادگان باعث گشایش ترافیکی شده به گونه‌ای که دیگر ترافیک چند کیلومتری در این محدوده نمی‌بینیم اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان تحکیم بستر شد و با این تحکیم بستر اصولی چندین سال به عمر مفید این محدوده اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محدوده فتح به ابوسعید نیز به طول کیلومتر لاین کندرویی افتتاح شده است که موجب کاهش شدید ترافیک در این محدوده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است