Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، حسن کربلایی عصر امروز در تجمع مردمی حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف در خمام با بیان این اجتماع امروز بیان کننده من هم یک آمر معروف هستم، می باشد اظهار کرد: این جمله نشانه دهنده‌ی این است که آن بانو که چادرش را خاکی کردند و کتک خورد تنها نیست.

وی از نبروی انتظامی، سپاه و قوه قضاییه قدردانی کرد و افزود: از قوه قضایه در خوست داریم که اینگونه پرونده‌ها را از روال عادی که پرونده‌ای شخصا پیگیری می‌شود جدا کند و مراجع قضایی به عنوان مدعی العموم ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر ستاد امر و معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه پخش کلیپ جسارت به این بانو منجر به حمایت از ایشان شد گفت: نخاله‌های داخلی و خارجی با رقصاندن یک خانم در گلسار رشت می‌خواستند این کار بانوی خمامی را خنثی کنند.

کربلایی با بیان اینکه از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در درایت و کنترل و خنثی سازی این نقشه تشکر می‌کنیم، افزود: باید در مقابل دغدغه و نیرنگ دشمنان هشیار باشیم

وی با بیان اینکه آمران به معروف اهل درگیری نیست، افزود: هر گونه درگیری با هنجار شکنان باعث سوء استفاده دشمنان می‌شود.

** آقای استاندار! چرا در قبال حادثه خمام سکوت کرده اید؟!

دبیر ستاد امر و معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه هتاکان این ماجرا در بازداشت هستند، افزود: از مراجع قضایی در خواست می‌کنیم که پرونده به صورت عمومی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مردم گیلان در کنار مهمان نوازی، غیرت و شرف دارند و اجازه بی حرمتی را نمی‌دهند، افزود: کسانی که دنبال بی حجاب هستند فقز فرهنگی دارند.

کربلایی خطاب به استاندار گیلان، گفت: شما که خانواده شهید هستید و در مقابله مطالبه به حق مردم می‌گویید اوضاع را برهم نزنید! چرا در مقابل حادثه خمام سکوت کردید؟

کربلایی بیان اینکه متاسفانه در حادثه اخیر از جمع نمایندگان مجلس فقط یک نماینده موضع گرفته است، گفت: از بین امامان جمعه تنها کسی که قد اعلم کرد امام جمعه خمام بود.

** مدیران و مسئولین اجازه بی بندوباری در سواحل دریا و ییلاقات را ندهند

وی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان با شرکت صوری قرارداد بسته بودند که مرداب انزلی را لایروبی کنند، افزود: از داستان انزلی تشکر می‌کنیم که جلوی این کار را گرفت و خواهان این هستیم که دستان پشت پرده را افشا کند.

دبیر ستاد امر و معروف و نهی از منکر گیلان بیان اینکه از مدیران و مسئولین اجازه بی بندوباری در سواحل دریا و ییلاقات را ندهند، افزود: همه مردم حق دارند از این مراکز استفاده کنتد و که با این وضعیت شرایط برای همه مردم فراهم نیست.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: با توجه به آینده مس در دنیا و افزایش قیمت و مصرف این فلز، باید کار کنیم و با روش‌های جدید کار اکتشافات پیش برود و پیشنهاد ما این است کار با روش نیمه صنعتی نوین دنبال شود.

امیر حسن زاده امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» در جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه مس، صنعت ملی است و ذخایر خوبی در این بخش داریم، افزود: توقع داریم در حوزه اکتشافات کار بیشتری صورت بگیرد و ذخایر شناسایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: می‌توانیم با جوانان فعال شرکت ملی مس و استان کرمان به تولید یک میلیون تن کاتد برسیم که با کار تیمی، شدنی است و باید با همکاری دانشگاه، گمرک و مالیات این هدف محقق و خروجی در سفره مردم بیاید.

وی با بیان اینکه در استان کرمان برای افزایش تولید، حمایت کامل خواهیم داشت و درخواست داریم شرکت ملی مس در صنایع پایین دستی ورود کند، افزود: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نیاز به افزایش سرمایه دارد تا با حضور دانش‌بنیان‌ها اتفاقات خوبی در صنایع پایین دستی بیفتد.

حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مشکلات کرمان، فارغ‌التحصیلان بیکار بود که با استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیازسنجی رشته‌های صنایع، دوره‌های آموزش مهارتی را برگزار کردیم و بازخورد خوبی داشت.

وی با اشاره به فعال شدن کنسرسیوم اشتغال استان کرمان گفت: تاکنون برای اشتغال ۱۰ هزار نفر با صنایع تفاهم کرده تا دانشجویان را در رشته‌های مشخص که نیاز است، تربیت کند و ظرفیت‌های دانشگاهی استان با مس همکاری خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تشکر از اقدامات رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: به تیم اقتصادی در استان اعتقاد داریم و از کارگر جنوب استان تا شمال و شرکت‌های بزرگ در این تیم حضور دارند و باید کمک کنیم در دوره مسئولیتمان اثر خوبی به جا بگذاریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین
  • حضور استاندار گیلان در تحریریه خبرگزاری مهر
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد