Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@00:10:25 GMT

تأکید آلمان بر تحقیقات درباره درگذشت مرسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۴۸۳

خرداد؛سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان بر لزوم انجام تحقیقات فوری و جامع درباره درگذشت محمد مرسی تاکید کرد.

به گزارش خرداد، راینر برول، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن ابراز تأسف از درگذشت محمد مرسی، رئیس‌جمهوری پیشین مصر گفت: برلین خواهان انجام تحقیقات فوری و جامع در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در پاسخ به این پرسش که «تحقیقات مذکور باید در مصر صورت بگیرد یا مجامع بین‌المللی؟»، اظهار داشت: اولین اقدامات در این باره را باید مسئولین مصر آغاز کنند.

برول با اشاره به این که مرسی در یک انتخابات آزاد پیروز شده بود، گفت: نگرانی خود را نسبت به رعایت استانداردهای حداقلی و حقوق انسانی در زندان‌های مصر به قاهره بیان کرده‌ایم.

پیش‌تر، کلاودیا روث، معاون رئیس پارلمان آلمان تأکید کرد، دستگاه قضائی مصر به مضحکه‌ای سیاسی برای دولت عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری کنونی این کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، معاون رئیس پارلمان آلمان تصریح کرد: ما خواهان اجرای تحقیقات سالم، شفاف و جامع در خصوص دلایل مرگ محمد مرسی هستیم. برچسب ها: آلمان ، مرسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: آلمان مرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه