Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از حضور هشت بازیکن بومی استان بوشهر برای شرکت در تمرینات این تیم خبر داد.به گزارش بلاغ،فراز کمالوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جم اظهار داشت: بعد از انجام تست‌گیری از نفرات بومی در چمن مصنوعی شیرینو عسلویه هشت نفر از جوانان بومی استان بوشهر برای حضور در تمرینات تیم فوتبال پارس جم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه توانمندی حدود 300 بازیکن مورد سنجش و ازریابی قرار گرفت، افزود:  هشت بازیکن  در بین آنان انتخاب شد تا در شروع تمرینات حتما اضافه شوند و آنها را بیشتر ببینیم و در صورت حضور موفق در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی جذب تیم خواهند شد.

به گزارش فارس، عصر روز دوشنبه فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم با حضور در روستای شیرینو بوشهر از استعدادهای بومی استان تست گیری به عمل آورد که از بین همه فوتبالیست‌ها هشت نفر را برای حضور در تمرینات انتخاب کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی