Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@13:20:01 GMT

بهره برداری از چند طرح آبفا در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۶۶۴

8 طرح آبرسانی در استان اصفهان با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید و عملیات اجرای دو طرح دیگر نیزآغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با حضور رضا اردکانیان طرح عملیات انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب به شرکت فولاد مبارکه با حجم انتقال 277 میلیون مترمکعب پساب از این تصفیه خانه به این واحد صنعتی از طرح های کلان وزارت نیرو با هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر نیرو همچنین امروز در سفر به خوانسار تصفیه خانه این شهرستان به مساحت 14 هکتار مجهز به خط انتقال فاضلاب و شبکه داخلی مرحله نخست به طول 40 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه را با  200 میلیارد ریال هزینه افتتاح کرد.

این تصفیه خانه با دبی میانگین فاضلاب ورودی به تصفیه خانه به میزان 72 لیتر برثانیه ، فرایند تصفیه خانه فاضلاب لجن فعال با هوادهی گسترده همچنین مجهز به دو مدول  هرکدام با ظرفیت سه هزارو 110 مترمکعب تصفیه فاضلاب در شبانه روز است.
 همچنین امروز با حضور رضا اردکانیان عمليات اجرايي مجتمع آبرساني برزاوند با بیش از 330 میلیارد ریال اعتبار در روستای نهوج شهرستان اردستان آغاز شد.
با اجرای این طرح جمعیت هشت هزار نفری از اهالی 19 روستای دهستان برزاوند از توابع اردستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی  بهره مند می شوند.

در ادامه سفر رضا اردکانیان به استان اصفهان، در شهرستان گلپایگان طرح آبرسانی به گلشهر و 41 روستای این شهرستان  با 45 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر نیرو افتتاح بهره برداری طرح ابفا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول