Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مبارکه در آخر بابیان اینکه شهرستان مبارکه باوجود بیش از ۴۰۰ کارخانه جزو بالاترین آمار بیکاری بوده، گفت: سعی شده این آمار کاهش یابد و از مدیران صنایع خواستاریم در بحث بومی پذیری اهمیت ویژه داشته باشند.

زهرا سعیدی مبارکه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از عملیات شبکه انتقال پساب از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان مبارکه به شرکت فولاد مبارکه، اظهار داشت: از اولویت‌های ما در مجلس شورای اسلامی از ابتدا تاکنون بحث پروژه‌های مرتبط با وزارت نیرو ازجمله فاضلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به پروژه‌های فاضلاب شهرستان، خاطرنشان کرد:سعی شد یکی از مباحث عمده برای تکمیل پروژه فاضلاب سایر شهرها و آغاز پروژه فاضلاب شهر طالخونچه اختصاص داده شود که در دو الی سه سال پیش هم جلسه‌ای در وزارت نیرو در خصوص مشکلات برخی از پروژه‌های روستایی انجام شد.
نماینده مردم مبارکه در آخر بابیان اینکه شهرستان مبارکه باوجود بیش از ۴۰۰ کارخانه جزو بالاترین آمار بیکاری بوده، اظهار داشت: سعی شده این آمار کاهش یابد و از مدیران صنایع خواستاریم در بحث بومی پذیری اهمیت ویژه داشته باشند.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: مبارکه آمار بیکاران کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰