Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که  بعد از صحبت‌های ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی براینکه اگر تا روز گذشته برانکو به پرسپولیس برنگشت چه فکری برای جایگزینی او دارید، گفت: در آخرین جلسه‌ای که با اعضای هیأت مدیره باشگاه داشتیم اختیار کامل به آقای عرب داده شد تا براساس صلاحدید تیم مذاکراتی را با گزینه‌های مدنظرشان که در خور شان پرسپولیس و هواداران عزیزش است، صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است بعد از انجام مذاکرات گزارش به هیأت مدیره ارائه گردد. هیأت مدیره اختیار برای تعیین و جذب سرمربی را به مدیرعامل باشگاه داده است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس