Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:51:07 GMT

سقوط مرگبار کارگر جوان به چاهک آسانسور +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۵۷۹۵

سقوط مرگبار کارگر جوان به چاهک آسانسور +عکس

یک کارگر جوان حین کار به چاهک آسانسور سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۰ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵, مبنی بر محبوس شدن کارگر در چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله گروه امداد نجات ۹ را به محل حادثه در میدان شکوفه خیابان درودیان، خیابان کرمان، خیابان محبی جنوبی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان شکری؛ رئیس ایستگاه سه سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات شاهدان، یک کارگر حدود ۳۰ ساله حین کار به چاهک آسانسور سقوط کرده بود.

وی افزود: نجاتگران اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کرده و به وسیله تجهیزات ویژه نجات، کارگر مصدوم را به سطح پارکینگ منتقل کردند.

شکری تصریح کرد: نجاتگران پس از خارج کردن این کارگر از محل حادثه، وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که آنها پس از انجام معاینات اولیه پزشکی، مرگ این کارگر را تائید کردند.

رئیس ایستگاه سه سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: جسد کارگر برای انجام اقدامات قانونی و انتقال به پزشکی قانونی به منظور بررسی علت مرگ، تحویل نیروی انتظامی شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت بروز این حادثه به دلیل مشخص نبودن طبقه سقوط و زمان توسط کارشناسان آتش‌نشانی و عوامل انتظامی در دست بررسی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری اخبار حوادث اورژانس کشور سازمان آتش نشانی تهران سقوط مرگبار کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟