Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه شب در همایش استادان بسیجی یزد که در سالن دانشگاه پیام نور این استان برگزار شد، افزود: رکن رکین نظام اسلامی، ۲ عنصر رهبری و مردم هستند و به رغم ترفندهای مختلفی که استکبار جهانی با به کارگیری تمام ابزارها و اهرم ها علیه انقلاب انجام داده متحمل شکست و رسوایی شدند و این مدیون هوشیاری و حضور مردم در عرصه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر جا مردم قهرمان ما به وظایف دینی و انقلابی خود در قبال نظام با متابعت از اوامر رهبری عمل کرده اند، دشمنان و آمریکایی ها به هیچکدام از اهداف خود نرسیده اند که حتی روز به روز ذلیل تر و در منظر جهانیان و ملت ها رسواتر شده اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مهمترین برنامه کنونی دشمنان علیه انقلاب و نظام را نفوذ در بخش های مختلف به خصوص در عرصه فرهنگی ذکر کرد و بیان داشت: باید مواظب اهداف فرهنگی و اقتصادی کفر جهانی علیه نظام بود.

حاجی بابایی تصریح کرد: دشمنان می خواهند با نفوذ فرهنگی همان قضیه اندلس را در کشور به صورت گام به گام پیاده کنند بنابراین مردم و مسئولان باید برای خنثی کردن این هدف شوم و نفوذ که خیلی خطرناک هم است هوشیار و بصیرت داشته باشند.

به گفته این نماینده مجلس، امروز هر مشکلی در کشور ما اتفاق می‌افتد سر منشا آن بی بصیرتی است و اگر مردم و مسئولان در این زمینه مهم بیدار باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون در کشور ۲ جریان انقلابی و غیر انقلابی وجود دارد و همه باید برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و به ماموریت‌های دینی و انقلابی خود عمل کنند.

حاجی بابایی یادآور شد: مطالبه گری موضوع مهمی است باید همه مردم و اساتید بسیجی داشته باشند و امروز در جمهوری اسلامی مردم به حرف کسی گوش می‌دهند که خادم صادق آنها و در عمل در راستای اهداف نظام حرکت کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی از برخی سوء استفاده‌های اقتصادی در کشور انتقاد کرد و گفت: چطور یک کارمند اول انقلاب، امروز میلیاردر شده است و جالب اینکه در هر حرکت اجتماعی جلوتر از بقیه حرکت می‌کند و هیچ خیانتی بالاتر از این نیست که کسی به خاطر مسئولیت سرمایه دار شده باشد.

حاجی بابایی تاکید کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی نباید به هیچ عنوان دنبال کار اقتصادی باشد و مدیر که ارزش اسلامی را در اداره به کار بگیرد، نیاز داریم.

وی خاطر نشان کرد: ما هرچه داریم از اسلام است، موشک‌ها و سیلی مقام مظم رهبری به ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به خاطر اسلام و نماز شب با بصیرت است.

۲ هزار و ۲۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه‌های یزد عضو تشکل بسیج اساتید استان هستند.

این منطقه با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت در سرشماری سال ۱۳۹۵، هم اکنون حدود ۷۷ هزار نفر دانشجو دارد که در ۶۸ مرکز آموزش عالی استان تحصیل می‌کنند.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷

حاجی بابایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شوراي اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر حفظ امنیت شغلی کارگران گفت: نقدینگی ها و سرمایه ها بابد به سمت تولید هدایت شوند و بانک‌ها بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار دهند.

فتح الله بیات در گفت و گو با ایسنا، با تبریک هفته کارگر و روز جهانی کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید، به کارآفرینان، کارفرمایان، تولید کنندگان و کسانی که در بخش کار و تولید سرمایه‌گذاری می‌کنند و دغدغه کار و تلاش را دارند خسته نباشید و خدا قوت گفت.

وی با اشاره به دیدار کارگران با مقام معظم رهبری درباره تاکید معظم له درباره تامین امنیت شغلی کارگران گفت: روز گذشته با جمعیت بیش از ۲۰۰۰ نفری به خدمت حضرت آقا رسیدیم. مطالبی که ایشان عنوان فرمودند حرف دل همه کارگران بود. در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تاکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی افزود: مقام معظم رهبری مشکلات و مسائل جامعه کارگری را به دقت رصد کردند و جامعه ۴۰ میلیون نفری کارگران و خانواده هایشان را مورد اشاره قرارداده و گفتند اگر حال کارگران در کشور خوب باشد یعنی حال نصف جامعه خوب است.

بیات با بیان اینکه باید فرمایشات سکاندار نظام جمهوری اسلامی و کسی که در  رأس امور است، به منصه ظهور برسد تا جامعه کارگری به عینه دستاورد اقدامات صورت گرفته را ببیند، خاطرنشان کرد: ما همه ساله خدمت مقام معظم رهبری می رویم و ایشان نکات مهمی را گوشزد می‌کنند و کمترین انتظار این است که تا سال آینده و دیدار دیگر بسیاری از فرامین ایشان جنبه عملیاتی پیدا  کرده و آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال از تصویب قانون کار و دادنامه ۱۷۹ دیوان عدالت می گذرد ولی می بینیم که کارگران قرارداد دائم ندارند و در کارهای با ماهیت مستمر قرارداد موقت بسته می شود.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در پایان با بیان اینکه باید نقدینگی ها و سرمایه ها به سمت تولید هدایت شوند، اظهار کرد: بانک‌ها باید بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار بدهند زیرا پایه و اساس اقتصاد و رشد اقتصادی هر کشور تولید آن است و اگر حرکت سرمایه‌ها به سمت تولید باشد، موجب شکوفایی و بهره‌وری اقتصادی می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک