Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ساخت تکنیکال پلنت و برج مراقبت فرود گاه همدان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

سهراب کلوند افزود: این طرح در مساحتی به متراژ ۲ هزار و ۵۰ متر مربع و ارتفاع ۵۲ متر به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که پس از ۲ سال وقفه در سال‌های ۹۴ و ۹۵، امسال پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوندی عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، وجود تپه‌های ماهوری شکل و محدودیت دید کنترل مراقبت، ساخت این برج، ایمنی فرودگاه همدان را افزایش داد.

وی اضافه کرد: چراغ‌های باند این فرودگاه نیز با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

مدیر فرودگاه همدان ادامه داد: محوطه سازی فرودگاه نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در مساحت ۱۸ هزار متر مربع اجرا شد و امروز به بهره برداری رسید.

وی گفت: پارکینگ فرودگاه نیز در مساحت چهار هزار متر مربع و کانال انرژی به طول ۴۵۰ متر به اعتبار ۱۱ میلیارد ریال ساخته شده است.

کلوندی افزود: سر درب اصلی فرودگاه نیز با اعتبار ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سال گذشته ۴۲ هزار و ۲۶۴ مسافر و ۴۷۶ هزار و ۵۹۲ کیلوگرم کالا در ۲۹۲ پرواز از طریق فرودگاه بین المللی همدان جابجا شدند.

گفتنی است، فرودگاه بین المللی همدان در پنج کیلومتری شمال این شهر قرار دارد و مجهز به سیستم‌های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.

۹۹۰۴/‏۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی جزینی زاده، در بازدید علی قاسم زاده، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای بم افزود: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی در حال انجام است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی مقرر گردیده این پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد برسد.

جزینی زاده، با بیان اینکه همزمان با انجام امور بهسازی باند پروازی، عملیات پروازی فرودگاه شهدای بم قطع نشده و ادامه داشت تصریح کرد: تاکنون در این پروژه بالغ بر ٧٠ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری جهت درزگیری استفاده شده است. 

در این جلسه که با حضور معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور بانیان دیماس و نماینده شرکت جهاد نصر یزد انجام شد، پروژه های عمرانی و بهسازی های در حال انجام فرودگاه شهدای بم شامل ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه