Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی؛ مرجع عالیقدر تشیع با تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی، اظهار کرد: طرح ناظر طرحی عالی و مثبت است اما نیروی انتظامی باید اهداف، نحوه اجرا  و مراحل این طرح را به مردم اطلاع‌رسانی کند تا حجت بر همگان تمام شود و هیچ متخلفی اظهار بی‌اطلاعی نکند.

وی با اشاره به ظرافتهای اجرای این طرح تصریح کرد: مجریان طرح باید به‌صورت مؤدبانه تذکر دهند و به یک یا دو تذکر بسنده نکنند بلکه تذکرات با زبانی خوش و نرم تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به مسئولان نیروی انتظامی گفت: نگذارید نعمت حجاب از دست برود، برخورد با بی‌حجابی خواست مراجع تقلید، علما و مردم متدین است، چندین هزار شهید تقدیم شده و این‌همه زحمات کشیده شده تا اینکه اسلام، ناموس و حجاب حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه شیطان بیکار نمی‌نشیند و دلش می‌خواهد بازارش گرم باشد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما حفظ ارکان و حفظ سد و قلعه‌هاست، به‌اطلاع همه مؤمنین می‌رسانیم و از شهروندان و روستاییان استدعا داریم این اصل را محافظت کنند و مواظب باشند، کشف حجاب نکنند البته حجاب در حد معمول کفایت می‌کند.

آیت‌الله علوی گرگانی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را پیرو خط رهبری دانست که فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را با جدیت دنبال می‌کند و گفت: ثواب آخرت را درنظر بگیرید، خداوند متعال فرموده "ثواب دنیا و آخرت را اگر بخواهید به شما می‌دهیم ولی بدانید که هر عملی پاداشی  دارد" و خداوند به شما توفیق دهد.

سردار عبدالرضا آقاخانی؛ فرمانده انتظامی استان قم نیز در ابتدای این دیدار اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، ائمه جمعه و مردم متدین عفاف و حجاب است البته در بحث عفاف و حجاب 26 دستگاه نقش دارند که بخش اعظم آن فرهنگی و بخش کوچکی هم اجرایی و مسئولیتش به‌عهده ناجا است.

وی افزود: عده‌ای از روی عناد یا ناآگاهی به کشف حجاب و ترویج فساد روی آورده و بعضی از دستگاه‌های مسئول هم اراده‌ای برای اصلاح وضعیت ندارند لکن نیروی انتظامی محکم پای کار ایستاده است.

آقاخانی ادامه داد: نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجابی و کشف حجاب داخل خودروها طرح "ناظر یک" را طراحی کرده و به مرحله اجرا گذاشته و در این طرح عیون محسوس و غیرمحسوسی را سازماندهی و به‌کارگیری کرده است.

وی تأکید کرد: خودروهایی که راننده یا سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کنند پیامکی به مالک خودرو ارسال می‌‌شود که در مدت سه روز به مرکز پلیس مراجعه کند، برای بار نخست تذکر داده شده و تعهد اخذ می‌شود، اگر برای بار دوم تکرار شد، تذکر داده شده و خودرو توقیف و برای بار سوم پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده ناجا اعلام کرده، موارد اخلاقی و منکراتی و کشف حجاب، خط قرمز پلیس است و هرگز از اجرای قانون و برخورد با متخلفان کوتاه نخواهیم آمد.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: علوی گرگانی حجاب بی حجابی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: علوی گرگانی حجاب بی حجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار