Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در حاشیه دیدار معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرح های بهداشتی و درمانی کوهرنگ افزود: یکی از نیازهای چهارمحال و بختیاری توسعه زیرساخت های درمانی و بهداشتی در تمامی مناطق است و انتظار است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگاه ویژه ای به این استان در تخصیص اعتبار و تامین کادر پزشکی و درمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: استقرار پزشک تخصصی پزشکی در بیمارستان های اردل و فارسان و نقاط دیگر در دستورکار قرار گرفته است و امید است زمینه جذب کادری درمانی سایر شهرستان نیز فراهم شود.
به گفته وی، ایجاد و ساخت بیمارستان بازفت از سوی خیرین می توان بخشی از کمبودهای درمانی این منطقه را در شهرستان کوهرنگ بر طرف کند.
کاظمی باباحیدری یکی از نیازهای این استان را اورژانس هوایی دانست و گفت: وزارت بهداشت برای تامین یک فروند بالگرد امدادی مورد نیاز این استان اهتمام ویژه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به چهارمحال و بختیاری از زیرساخت های درمانی و بهداشتی شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و بخش های دیگر استان دیدن می کند.

در پایان دولت یازدهم ۳۱۵ پروژه بهداشتی با زیربنای ۸۸ هزار و ۴۲۰ مترمربع با صرف اعتباری افزون بر یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است.
۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت