Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری آستارا افزود: اعتیاد، دانشجویان و دانش آموزان را تهدید می‌کند و آگاهی خانواده‌ها از خطرات مواد مخدر باید در دستور کار مدارس و دانشگاه‌ها قرار گیرد.

وی اظهار کرد: کشور ما با تقدیم شهدای ناجا و مرزبانی، پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است و برای غنای اوقات فراغت جوانان و بهره مندی از ظرفیت مراکز علمی باید اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بازار ساحلی، ساحل مخیری و طرح‌های سالمسازی سفیر امید و صدف به دلیل حضور گردشگران، از نقاط آسیب پذیر آستاراست و اجرای برنامه‌های فرهنگی نظیر نمایشگاه و تئاتر خیابانی در حوزه پیشگیری از اعتیاد در آن نقاط مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار آستارا ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از مواد مخدر به بخش‌های مختلف جامعه جبران ناپذیر است اما نباید از برنامه‌های فرهنگی در مقابل خطرات این بلای خانمان سوز غافل شد.

رستم زاد گفت: افزایش سرانه فضای ورزشی و اشتغالزایی برای معتادان بهبود یافته از طریق ارائه تسهیلات کارآفرینی ضروری است و نمایشگاه فرهنگی با همکاری دستگاه‌های متولی در شهر لوندویل، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و همایش پیاده روی خانوادگی در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا هم بیان کرد: آموزش جامعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب بر اساس شرح وظایف سازمان‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مهم است.

سرهنگ محمد نمازی افزود: امسال هشت کیلوگرم مواد مخدر هروئین و شیشه در شهرستان آستارا کشف شده و مردم برای دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، با نیروی انتظامی همکاری کنند.

پنجم تا یازدهم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۷۱۰۵ / ‏‬ ۷۱۲۴ / ‏‬ ۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد