Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@15:44:23 GMT

تجربه ناصر حجازی چطور در ماجرای برانکو تکرار شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۹۸۱

تجربه ناصر حجازی چطور در ماجرای برانکو تکرار شد؟

مدیرعامل پرسپولیس نکته‌ای کلیدی برای هواداران خشمگین جلوی باشگاه گفت که ما به ازایی تاریخی در باشگاه استقلال هم دارد.

به گزارش شریان نیوز،  ایرج عرب برای آرام کردن طرفداران خشمگین پرسپولیس که جلوی باشگاه شعار می دادند، گفت:«برای حل مشکل برانکو شماره حساب اعلام کردیم اما ریالی به این حساب واریز نشد.» او اینگونه می خواست یادآوری کند که چطور باشگاه نتوانسته از کمک هواداران استفاده کند و برانکو را نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته عرب اشاره ای به این نکرده که امسال ۶۰ میلیارد تومان از اسپانسر تیم گرفته اند که حاصل پیامک های پولی است. پیامک هایی که هواداران پرسپولیس که در سامانه شرکت کردند و عدد ۶ را فرستادند، اقلا ماهی ۶۰ هزار تومان برایش پول می پردازند تا عرب و مدیران پرسپولیس بتوانند آنها را خرج همین کارهای‌شان کنند ‌و تیم را بگردانند. مثل استقلال که حدود ۵ سال است با پول هواداران هزینه می شود و این دوستان دولتی پول ها را هدر می دهند و اینچنین فاجعه به بار می آورند.


با این وجود سابقه نشان داده هواداران برای شماره حساب‌های اینچنینی تمایلی به مشارکت ندارند. یک دهه قبل روزی مرحوم ناصر حجازی که از کارشکنی های هیات مدیره استقلال شاکی بود با علی فتح الله زاده شمار حسابی اعلام کردند و پایش ایستادند به امید حمایت هواداران اما در آن حساب فقط ۸۰۰ هزار تومان کمک جمع شد!
حالا این بار هم نام برانکو نتوانسته سبب شود هواداران کمک به حساب باشگاه کنند چون شاید اعتمادی هم نداشتند که این گلریزان شان باعث شود تیم مربی مورد علاقه شان را نگه دارد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند