Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:01:21 GMT

استان بوشهر در خط مقدم مبارزه اقتصادی دشمن قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۷۰۰۹

استان بوشهر در خط مقدم مبارزه اقتصادی دشمن قرار دارد

استاندار بوشهربا بیان اینکه بوشهر از جمله استان‌های تاثیرگذار به شمار می‌رود گفت: امروز در جنگ اقتصادی با توجه به سرمایه‌ها و ظرفیت‌های استان بوشهر، این استان در خط مقدم مبارزه قرار دارد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ناکارآمد جلوه دادن نظام از مهمترین اهداف دشمن است اظهار داشت: دشمن در صدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است که شورای فرهنگ عمومی باید در زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف دشمن در این عرصه را  ترویج فرهنگ ناامیدی در بین اقشار مردم به ویژه جوانان دانست و افزود:دشمن امروز با تمام ابزارها برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و القای این فکر در بین جوانان برنامه ریزی می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر بازگو کردن اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و عمران و آبادانی بیان کرد: با یک بررسی منصفانه اقدامات صورت گرفته امروز قابل قیاس با گذشته نیست و باید کارها و گام‌های برداشته شده برای توسعه کشور برای جامعه بازگو شود.

گراوند به ظرفیت‌های ایجاد شده در استان بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: راه اندازی تاسیسات بزرگ نفت و گاز درعسلویه، نیروگاه اتمی و سایر سرمایه گذاری‌های دیگر در بخش‌های مختلف به‌عنوان سرمایه‌هایی هستند که در دوران انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در بخش منابع طبیعی و انسانی برخوردار است  تصریح کرد: امروز استان بوشهر به لحاظ وصول درآمدهای مالیاتی به‌عنوان پنجمین استان کشور به شمار می‌رود.

استاندار بوشهربا بیان اینکه بوشهر از جمله استان‌های تاثیرگذار به شمار می‌رود افزود: استان بوشهر با آن سابقه درخشان تاریخی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از جمله استان‌های تاثیر گذار به شمار می‌رود.

سند دانش بنیان بوشهر توسعه همه جانیه این استان را فراهم می‌کند بوشهر| سند دانش بنیان استان بوشهر در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود سند دانش بنیان بوشهر توسعه همه جانیه این استان را فراهم می‌کند

گراوند، استان بوشهر را در خط مقدم  جنگ اقتصادی دشمن دانست و بیان کرد: امروز در جنگ اقتصادی با توجه به سرمایه‌ها و صنعتی که در استان بوشهر وجود دارد این استان در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد.

وی، امنیت و آرامش موجود در استان بوشهر را در نتیجه حاکم بودن فرهنگ تحمل‌مدار در این استان دانست و گفت: ما می‌توانیم از این تاثیرگذاری استان بوشهر در حوزه ملی هم بهره بگیریم و این جای خوشحالی است که وقتی قرار است کاری در سطح کشور انجام شود استان بوشهر به سبب ظرفیت، زمینه و آمادگی اجرایی به‌عنوان پایلوت انتخاب می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: باید از تدوین این سندها برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی بهره برد.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی